Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و همینطور برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد غائب خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم فوتبال الدحیل بود و در یک بازی فراموش نشدنی موفق شد با پیروزی ۳ بر ۱ زمین مسابقه را ترک کند و اولین تیم حاضر در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی بعد هم تیم فوتبال السد با کسب تساوی ۲ بر ۲ و در مجموع با پیروزی ۵ بر ۳ استقلال به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا بار دیگر شاهد دو مسابقه از این دو تیم باشیم که در مرحله گروهی در یک گروه قرار داشتند.


علیرغم صعود پرسپولیس اما خبر بد برای هواداران این تیم غیبت محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و همینطور برانکو ایوانکوویچ است.


کمال کامیابی نیا در نیمه اول و در درگیری با بازیکن حریف که ضروری هم نبود، کارت زرد گرفت تا مانند دیدار رفت نیمه نهایی سال گذشته مقابل الهلال در دیدار رفت نیمه نهایی امسال برابر السد هم غائب باشد.


 برخلاف کامیابی‌نیا اما محمد انصاری خطایی به موقع روی ادمیلسون در نیمه اول انجام داد که حتی می توانست با کارت قرمز دارو هم جریمه شود، ولی روشن ایرماتوف به کارت زرد بسنده کرد تا این بازیکن تا پایان در بازی بماند ولی از دیدار بعدی محروم شود.


علاوه بر این دو بازیکن برانکو ایوانکوویچ هم که در طول بازی به تصمیمات داوری معترض بود، در ثانیه های پایانی با تصمیم داور ازبک اخراج شد تا او هم در دیدار رفت نیمه نهایی مقابل السد که در قطر برگزار خواهد شد، حاضر نباشد.
محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات حالا با محرومیت دو بازیکن کلیدی و عدم حضور برانکو کنار خط که اتفاق نادری به شمار می‌آید، می تواند شرایط سختی را برای سرخپوشان در دیدار برابر السد رقم بزند.


با این وجود برانکو که باید از روی سکوها دیدار بعدی آسیایی پرسپولیس را تماشا کند، امیدوار به این موضوع است که نعمتی به ترکیب باز خواهد گشت تا گزینه های او در میانه میدان افزایش پیدا کند؛ هر چند این دو محرومیت دست برانکو را به شدت بخش دفاعی تیم خالی کرده است و این مربی کروات از همین حالا باید به فکر انتخاب دو بازیکن جایگزین در پست مدافع راست و هافبک تدافعی باشد.


در ساده ترین شکل می توان انتظار داشت که برانکو برای ترمیم تیم خود، نوراللهی را در سیستم ۲-۴-۴ لوزی به پست هافبک تدافعی منتقل کند و از شایان مصلح در پست دفاع چپ بهره گیرد.
دیدار رفت پرسپولیس برابر السد روز ۱۰ مهرماه در قطر و بازی برگشت روز یکم آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: السد قطر برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تیم فوتبال الدحیل قدس آنلاین لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را دارند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را خواهد داشت.

در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

تا سال گذشته لیست اولیه تیم‌ها ۳۰ بازیکن و لیست هفتگی هر تیم ۱۴ بازیکن را شامل می‌شد که فقط تغییر پزشکی در لیست ۱۴ نفره مجاز بود آن هم با این قید که بازیکن خارج‌شده از لیست تا پایان هفته نمی‌توانست تیم را همراهی کند. ولی حالا تیم مجاز است هر شب ترکیبش را تغییر بدهد و حتی بازیکنی را که روز قبل از لیست هفتگی خارج کرده دوباره به خدمت بگیرد. لیبرو‌ها هم کماکان تا یک ساعت پیش از آغاز هر بازی در لیست ۱۴ نفره قابل تغییر است.

در نهایت تیم‌ها قبل از هر مسابقه باید حداکثر ۱۴ بازیکن را برای هر دیدار معرفی کنند که در پنج حالت زیر امکان پذیر است:

۱۲ بازیکن و دو لیبرو = مجموع ۱۴ نفر
۱۱ بازیکن و دو لیبرو = مجموع ۱۳ نفر
۱۲ بازیکن بدون لیبرو = مجموع ۱۲ نفر
۱۱ بازیکن با یک لیبرو = مجموع ۱۲ نفر
۱۰ بازیکن با دو لیبرو = مجموع ۱۲ نفر
|
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست (یکم تا ششم خرداد) و در گروه دوم مردان به مصاف ایتالیا، آرژانتین، صربستان و کوبا می‌رود.

مردان والیبال ایران از ۱۵ تا ۲۰ خرداد و در چارچوب هفته دوم مسابقات در سرزمین آفتاب تابان مقابل تیم‌های ژاپن، برزیل، ترکیه و بلغارستان صف‌آرایی خواهند کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران هفته سوم (۲۹ خرداد تا سوم تیرماه) در فیلیپین با تیم‌های هلند، آلمان، فرانسه و آمریکا روبرو خواهند شد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های کانادا، لهستان و اسلوونی بازی ندارند. نتایج تمامی دیدار‌های دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در یک جدول ثبت می‌شود و در پایان مرحله گروهی هفت تیم برتر به مرحله نهایی صعود می‌کنند که به همراه تیم لهستان هشت تیم مرحله نهایی این رقابت‌ها خواهند بود.

فدراسیون جهانی والیبال نحوه قرار گیری تیم میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها (لهستان) در جمع هشت تیم برتر را نیز مشخص کرد.

بر این اساس، اگر تیم میزبان در بین رتبه‌های نهم تا شانزدهم باشد، در جایگاه هشتم جدول قرار می‌گیرد. اما اگر تیم میزبان مرحله نهایی در رتبه‌های اول تا هشتم جدول مرحله گروهی باشد، جایگاهش برای مرحله نهایی تغییری نخواهد کرد.

بدین ترتیب برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ در گروه مردان (هفتم و هشتم تیرماه) به دو شکل زیر است:

در صورتی که لهستان در جایگاه نهم تا شانزدهم جدول مرحله گروهی قرار گیرد:

تیم اول جدول – میزبان (لهستان)

تیم دوم جدول – تیم هفتم جدول

تیم سوم جدول – تیم ششم جدول

تیم چهارم جدول – تیم پنجم جدول

 

در صورتی که لهستان در یکی از رتبه‌های اول تا هشتم جدول مرحله گروهی قرار گیرد:

تیم اول جدول – تیم هشتم جدول

تیم دوم جدول – تیم هفتم جدول

تیم سوم جدول – تیم ششم جدول

تیم چهارم جدول – تیم پنجم جدول

بدین ترتیب روز شنبه نهم تیرماه و در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها، برنده دیدار تیم‌های اول و هشتم به مصاف برنده دیدار تیم‌های چهارم و پنجم می‌رود و در دیگر مسابقه این مرحله نیز برنده دیدار تیم‌های دوم و هفتم با برنده دیدار تیم‌های سوم و ششم روبرو خواهد شد.

در نهایت روز یکشنبه دهم تیرماه برنده دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت و تیم‌های بازنده نیز برای مقام سومی با یکدیگر روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • گردوخاک گرمسیری در راه نیمه‌نهایی 
  • صعود مقتدرانه ساروی به نیمه‌نهایی
  • محمدرضا رستمی به نیمه‌نهایی رفت
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • محمدی فینال را از دست داد