Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:54:29 GMT

گلچین مداحی محمدرضا طاهری در شب چهارم محرم 97 + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۲۵۵

گلچین مداحی محمدرضا طاهری در شب چهارم محرم 97 + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان، گلچینی‌ از مداحی ذاکر اهل بیت (ع) محمدرضا طاهری ویژه شب چهارم محرم ۹۷ در اینجا آماده دریافت است.

 

 

بیشتر بخوانید: گلچین مداحی محمدرضا طاهری در شب سوم محرم 97 + فیلم 

بخش اول: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بخش دوم: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بخش سوم: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بخش چهارم: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بخش پنجم: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

مداحی محمد رضا طاهری در چهارم محرم 97 + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم محرم 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم نویدکیا بباز نیست؛ کامبک و فرار از باخت خانگی

محرم نویدکیا و شاگردانش باز هم کامبک زدند و نباختند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در هفته بیست و یکم لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن امشب در شهدای رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال اگر چه با ۴ گل همراه بود که سهم هر دو تیم ۲ گل بود و برنده نداشت. 

در آغاز بازی، ذوب آهن موفق شد از اشتباهات خط دفاعی مس نهایت استفاده را ببرد و خیلی زود ابتدا فریبرز گرامی گلزنی کرد و پس از آن رامین سلیمان زاده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در ادامه نیمه نخست پیش از پایان ۴۵ دقیقه اول، جلال الدین علی محمدی روی یک کار تیمی از پشت محوطه جریمه ذوب آهن یکی از گل های خورده را جبران کرد اما این پایان کار نبود؛ فشار بازیکنان مس رفسنجان در نیمه دوم بیشتر شد ولی مقاومت ذوبی‌ها مانع از این اتفاق شده بود که در نهایت محبی موفق شد گل دوم و تساوی را به ثمر برساند.

با تساوی در این دیدار، دو تیم سال ۱۴۰۲ را به پایان رساندند و محرم نویدکیا توانست در ادامه عملکرد درخشان خود در بازگشت به لیگ برتر، همچنان بدون شکست باقی بماند.

با این تساوی ذوب آهن ۲۷ امتیاز شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت و مس رفسنجان هم با ۲۵ امتیاز در رتبه دهم همسایه شمس آذر قزوین شد.

دیگر خبرها

  • مس می‌توانست مدعی قهرمانی در لیگ باشد!
  • هت‌تریک شاگردان نویدکیا در کامبک
  • تیم نویدکیا بباز نیست؛ کامبک و فرار از باخت خانگی
  • چلسی ۴ - ۲ لستر/ صعود نفسگیر شیر‌های لندن با عبور از روباه‌ها+ فیلم
  • شاگردان محرم آماده برای تقابل با ذوب آهن
  • جزئیاتی درباره حریم تئاتر شهر/ اجرای ١١٠ نمایش از خرداد ١۴٠١ ﺗﺎﮐﻨﻮن
  • جزئیاتی درباره حریم تئاتر شهر/اجرای ١١٠ نمایش از خرداد ١۴٠١ ﺗﺎﮐﻨﻮن
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • متن و ترجمه جزء چهارم قرآن کریم + دانلود صوت
  • هواداران مس به قلب محرم رفتند! (عکس)