Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:38:22 GMT

پروازهای ایران ایر در فرودگاه پیام البرز دایر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۴۰۸

پروازهای ایران ایر در فرودگاه پیام البرز دایر می‌شود

مدیرعامل شرکت ایران ایر از برقراری پروازهای این شرکت در فرودگاه پیام خبر داد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرزانه شرفبافی پیش از ظهر امروز در بازدید از فرودگاه پیام استان البرز که با حضور سعید زرندی مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام شد، اظهار داشت: در طول یکسال گذشته تغییرات بسیار  و اقدامات خوبی در این فرودگاه انجام شده است که جای تبریک دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف، برگزاری پروازهای مسافری در این فرودگاه است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیان اینکه پروازهای مسافری در فرودگاه پیام با توجه به موقعیت این فرودگاه مورد استقبال قرار می‌گیرد، بیان کرد: پروزاهای فرودگاه پیام سبب کاهش ترافیک فرودگاه‌های دیگر می‌شود و این موضوع یک اثر مثبت در عملیات حمل و نقل هوایی در کل کشور دارد.

وی با بیان اینکه امکانات اولیه فرودگاه پیام برای  شرکت هواپیمایی ایران ایر مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد:  سعی می‌کنیم در اولین فرصت این پروازها دایر شده و علاقه‌مند هستیم که از هواپیماهای جدید و به روز ATR  در این مسیرها استفاده کنیم و هندلینگ پروزاهای سایر شرکت‌های  هواپیمایی را در اینجا خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

R41451/P1486/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت