Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفته است که اگر در حادثه اخیر کاشان وزارت راه مقصر باشد یک بند به طرح استیضاح آخوندی اضافه می‌شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

علیم یار محمدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وقوع حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان شد، گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس به کمیسیون عمران دستور داده تا ابعاد این حادثه بررسی و گزارشی در این زمینه به هیئت رئیسه پارلمان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

روحانی جان باختن هموطنان در حادثه تصادف کاشان را تسلیت گفت

وی با بیان اینکه کمیته‌ای از سوی کمیسیون برای بررسی جوانب این حادثه به کاشان سفر می‌کند، ادامه داد: باید مشخص شود کدامیک از فاکتورهای که در حوادث جاده‌ای دخیل است در این حادثه دخیل بوده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: در تدوین گزارش کمیسیون نظرات پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را اخذ می‌کنیم و سپس گزارش را تدوین و به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با تاکید براینکه باید با عاملان این حادثه به جد برخورد شود، افزود: در چند ماه گذشته نیز شاهد  حادثه برخورد یک تانکر با اتوبوس مسافربری در سنندج  بودیم که نمایندگان در همین راستا استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را کلید زدند و اگر در حادثه اخیر نیز کوتاهی از سوی این وزارتخانه رخ داده باشدُ قطعاً یک بند به آن طرح استیضاح درباره این حادثه اخیر افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد