Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه استانی سیمای جهان‌بین با ویژه برنامه «عقیق» در ایام سوگواری سیدالشهدا و یارانش با مردم عزادار استان همراه می‌شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

مهرداد عظیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه "عقیق" در سه برنامه ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین شهادت امام سجاد(ع) تولید شدهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه به بررسی ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع)، ترویج فرهنگ عاشورا و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای جوانان، تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و بررسی درس‌ها و عبرت‌های عاشورا، سجایا و فضایل اخلاقی حضرت زین العابدین(ع) و نقش ایشان در ماندگاری اهداف قیام کربلا می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری  بیان کرد: این برنامه با بخش‌های مداحی و نوحه سرایی، کارشناسی، حدیث، گفتار متن، چکامه(شعر عاشورایی)، تعزیه خوانی، زندگی نامه و حکایت و روایت به صورت نمایش که ترکیبی از راوی، نقاشی و دیالوگ‌های نمایشی است به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری و اجرای احمد باقری به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جلسه‌ی هم افزایی متولیان دانشگاه علوم پزشکی با عوامل تولید برنامه‌های سلامت محور صداوسیمای استان با بیان این مطلب گفت: صداوسیمای استان، حامی دانشگاه علوم پزشکی است و آموزش‌هایی که از رسانه ملی پخش می‌شود، آگاهی مردم را افزایش می‌دهد.

جعفرزاده معاون سیمای، صداوسیمای استان هم با بیان اینکه در سال جاری یکی از ستون‌های شبکه سلامت هستیم گفت: این موضوع، سبب اعتماد و حضور شبکه‌ی استانی در شبکه یک سیما هم شده است.

برخی از تهیه کنندگان صداوسیما هم در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • آبخیزداری و آبخوان‌داری باید مورد توجه جدی قرار بگیرد
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان