Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@01:17:28 GMT

کاهش ۲.۱ درصدی در واحدهای مسکونی در پروانه‌های صادرشده

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۵۲۹

کاهش ۲.۱ درصدی در واحدهای مسکونی در پروانه‌های صادرشده

در سال گذشته برای نقاط شهری کشور، ۳۲۲هزارو۹۶۲ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری‌های پیش‌بینی شده بود که نسبت به سال ماقبل آن حدود ۱/۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از درگاه ملی آمار بر اساس بررسی نتایج طرح "گردآوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های کشور" در سال ۱۳۹۶، متوسط تعداد واحد مسکونی در هر پروانه احداث ساختمان ۶/۲ واحد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۱۲۲هزار و ۸۱ پروانه احداث ساختمان توسط شهرداری‌های کشور در سال ۹۶ صادرشده که نسبت به سال ماقبل  حدود ۵/۷ درصد افزایش داشته است.

مجموع  مساحت زیربنا در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان نیز در سال گذشته حدود ۵۹۷۴۶ هزار مترمربع بوده است که نسبت به سال ماقبل ۱/۴ درصد کاهش داشته است. متوسط مساحت زیربنا در این پروانه‌ها ۴۸۹ مترمربع بوده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروانه ساختماني شهرداری واحد مسکونی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • راز‌های ناگفته از تورم منفی ۱۰ درصدی افغانستان