Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:20:26 GMT

روشن: ضعف مدیریت سرمربی دلیل اصلی حذف استقلال بود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۶۰۳

روشن: ضعف مدیریت سرمربی دلیل اصلی حذف استقلال بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: ضعف مدیریت وینفردشفر سرمربی تیم اصلی ترین دلیل شکست استقلال در دیدار مقابل السد بود و او نتوانست در دقایق حساس تیم خود را از بحران نجات دهد.

حسن روشن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: چنانچه شفر قبل از اخراج روزبه چشمی توانسته بود تیم خود را مدیریت کند، قطعا می توانستیم روز گذشته با پیروزی مقابل السد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شفر ترکیب را با اشتباهات وحشتناکی به خصوص در رابطه با نیمکت نشینی وریا غفوری و بازی دادن به مهدی قائدی آغاز کرد. اطمینان داشته باشید اگر دیروز سرمربی استقلال برانکو بود قطعا این تیم به نیمه نهایی صعود می کرد.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: روز گذشته مهدی رحمتی عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه استقلال داشت و توانست مانع گل خوردن بیشتر این تیم شود. تنها مشکلی که در خصوص رحمتی وجود دارد کاپیتانی او است. به دلیل اینکه او در وسط زمین حضور ندارد، نمی تواند بازیکنان جوان استقلال را کنترل کند و همین مساله کار دست تیم می دهد.
وی تصریح کرد: استقلال روز گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت اما زحمت زیادی برای صعود به مرحله بعد کشید. تعجب می کنم با توجه به ضعف وحشتناک گلر السد چرا بازیکنان حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف نزدند.
روشن در خصوص اخراج روزبه چشمی اظهار داشت: این بازیکن باید به خاطر این رفتار به باشگاه پاسخگو باشد حتی می توان او را جریمه مالی کرد. چشمی بار دیگر ثابت کرد در خط هافبک بازیکن بسیار تاثیرگذارتری است.
وی با انتقاد از شفر گفت: شب گذشته پرسپولیس به خاطر داشتن برانکو توانست به نیمه نهایی صعود کند و ثابت شد شفر اصلا در حد این مربی کروات نیست و توان مدیریت کردن تیم خود را در شرایط بحرانی ندارد.
روشن خاطرنشان کرد: بهتر از هرکسی شفر را می شناسم زیرا در الاهلی دوبی کار او را دیده بودم و اگر به خاطر داشته باشید از مدیران باشگاه خواسته بودم با این مربی قرارداد بلندمدت امضا نکنند.
تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته با شکست در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت مقابل السد قطر از رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
ورزشی **9118**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه پایانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان نماینده کشورمان امشب پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون میزبان تیم الشرطه عراق است.

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • صعود امیری به نیمه‌نهایی/ چهارمین مدال قطعی شد
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد