Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه «هاليوود کات» هيسپان تي وي که به پشت پرده و حقايق پنهاني فيلم هاي هاليوودي مي پردازد، در ادامه موضوع «نژادپرستي» در قاب هاليوود، مروري بر نژاد پرستانه ترين فيلم هاي هاليوود عليه ساير ملل و نژاد ها دارد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي هيسپان تي وي، در برنامه گذشته «هاليوود کات» موضوع نژادپرستي از منظر برندگان اسکار در سينما مورد بررسي قرار گرفت و در اين برنامه سعي شده به اين موضوع با نگاه به اينکه تقريبا هيچ نژاد و ملت مطرحي در دنيا از گزند تعصبات نژادپرستي هاليوودي ها در امان نبوده اند، اشاره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين برنامه با شاهد مثال آوردن از ملت هايي که در فيلم هاي هاليوودي به آن ها حملات نژادپرستي شده اشاره مي کند و به اين نتيجه مي رسد که موج نژاد پرستي در هاليوود بسيار فراتر از نژاد پرستي ضد سياهان يا سرخپوست ها در جامعه است. مکزيکي ها به صورت اختصاصي و مردم آمريکاي لاتين به طور عام، نشان دادن آلماني ها؛ نه آلمان نازي بلکه ملت آلمان به عنوان مردمي وحشي و خونخوار و مردمان نژاد زرد پوست، از نمونه مواردي است که بارها در فيلم هاي هاليوودي به عناوين مختلف مورد هجمه قرار گرفته اند.
برنامه «هاليوود کات» محصول واحد برنامه هاي شبکه پرس تي وي است که به صورت زبان گرداني از شبکه هيسپان تي وي هر هفته چهارشنبه ها ساعت 22:30 به وقت تهران به روي آنتن رفته و تکرار اين برنامه پنج شنبه ساعت 6:30 و جمعه ساعت 11:30 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هيسپان تي وي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، رایان رینولدز به سهامدارانی پیوست که سهام باشگاه نکاکسا در لیگ برتر مکزیک را خریداری کرده‌اند. او این کار را به همراه راب مک‌الهنی، دوست و شریک کاری‌اش انجام داده است.

مک‌الهنی و رینولدز با همدیگر سهام باشگاه رکسهام را خریده‌اند که در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد و به تازگی به دسته سوم فوتبال انگلیس صعود کرده است.

رینولدز که در حال تبلیغ برای قسمت سوم ددپول است و بزودی اکران این فیلم را جشن می‌گیرد، علاقه خاصی به سرمایه‌گذاری در فوتبال پیدا کرده و در گفت‌وگوهای اخیرش اعتراف کرده که دوست دارد حضور فعال‌تری در فوتبال داشته باشد.

برخلاف تجربه رکسهام که مالکان اصلی این باشگاه فقط رینولدز و مک‌الهنی هستند، در نکاکسا آنها با سرمایه‌گذاران دیگری هم شریک هستند و مالک بخشی از سهام باشگاه شده‌اند.

این گروه سهام‌داران از افراد معروفی تشکیل شده که چند نفر از آنها افرادی مانند اوا لونگوریا، مسوت اوزیل، کیت آپتون، جاستین ورلاندر و ریچارد همیلتون هستند.ش

دیگر خبرها

  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم