Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:14:14 GMT

تور بین المللی دوچرخه سواری همدان 2018 برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۲۶۹۱

تور بین المللی دوچرخه سواری همدان 2018 برگزار شود

همدان- ایرنا- رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سالجاری میلادی، به مسئولان اجرایی این استان پیشنهاد داد یک دوره تور بین المللی با عنوان همدان 2018 برگزار شود.

به گزارش ایرنا، خسرو قمری روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری همدان اظهار داشت: مسئولان ورزش همدان باید به دنبال احیای تورهای دوچرخه سواری در این استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به نظرم هم اینک که همدان عنوان پایتخت گردشگری آسیا را یدک می کشد، می تواند این تور بین المللی را استارت بزند و فدراسیون نیز آماده دارد در برگزاری این رویداد بین المللی همکاری کند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به نتایج تیم ایران در بازی های آسیایی این رشته ورزشی، یادآوری کرد: بدشانسی مانع از کسب مدال توسط رکابزنان ایرانی شرکت کننده در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی شد.
قمری اظهار داشت: در بازی های آسیایی با وجود شایستگی، با بدشانسی روبه رو شدیم و مقامی بهتر از چهارمی کسب نکردیم.
وی اضافه کرد: در بخش جاده، سمیه یزدانی که از شانس های مدال آوری بشمار می رفت، 10 روز قبل از اعزام از ناحیه ترقوه دچار شکستگی شد تا نفر دوم تیم به مسابقات اعزام شود و در بخش مردان نیز آورین معظمی گودرزی یک ماه قبل از عزیمت به مسابقات از ناحیه صورت و بینی دچار شکستگی شد و با فاصله گرفتن از تمرینات، آمادگی لازم را پیدا نکرد.
قمری خاطرنشان کرد: در رشته کوهستان معتقدم عملکرد خوبی داشتیم و در صورتی که لاستیک دوچرخه حسین زنجانیان نمی ترکید، می توانست صاحب مدال شود اما در نهایت این ورزشکار پنجم شد و در کراس کانتری نیز نقص فنی دوچرخه و پارگی زنجیر چرخ، اجازه رسیدن به مدال را نداد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور یادآور شد: با این حال برنامه خود را بر مسابقات قهرمانی 2019 آسیا متمرکز کرده ایم و اطمینان دارم در این مسابقات به نتایج مطلوب دست می یابیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این جلسه گفت: ظرفیت های بالقوه ای در ورزش دوچرخه سواری استان وجود دارد که باید در عرصه استعدادیابی و شکوفایی نخبه ها برنامه ریزی شود.
رسول منعم اضافه کرد: دوچرخه سواری جزو رشته هایی است که بیشتر مردم با آن آشنایی دارند اما می بایست برای ورود به عرصه قهرمانی و حرفه ای نسبت به استعدادیابی، آموزش و شکوفایی نخبه ها اقدام های لازم صورت بگیرد.
وی اظهار داشت: هم اکنون شاهد فعالیت مطلوب این رشته ورزشی در ابعاد همگانی و قهرمانی همدان هستیم اما نیاز است با تلاش بیشتر، جایگاه دوچرخه سواری همدان را همانند گذشته در کشور ارتقا داد.
منعم بیان کرد: رویکرد دستگاه ورزش استان همدان نیز حمایت همه جانبه از رشته های مدال آور در عرصه های بین المللی است و انتظار داریم دوچرخه سواری همدان در دوره مدیریت جدید رشد قابل توجهی پیدا کند.
وی افزود: این استان سرشار از استعدادهای رشته دوچرخه سواری به ویژه در رشته کوهستان است و فقط نیاز به برنامه ریزی لازم برای شکوفایی آنها دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر ترویج و توسعه رشته دوچرخه سواری در سطح جامعه گفت: همگانی شدن رشته دوچرخه سواری یکی از مهمترین برنامه ها به شمار می رود که باید مورد توجه مدیریت جدید این هیات قرار بگیرد.

** کیوان گردان رئیس هیات دوچرخه سواری همدان شد
در مجمع انتخاب رئیس هیات دوچرخه سواری همدان که در حضور رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، کیوان گردان با کسب 11 رای از 12 رای ماخوذه به مدت چهار سال در این سمت انتخاب شد.
در این مجمع از زحمات چهار ساله علی ثقفی رئیس پیشین این هیات و علی پارساجو سرپرست هیات تجلیل به عمل آمد.
کیوان گردان هم اکنون مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان است.
هم اکنون بیش از یکصد دوچرخه سوار به صورت حرفه ای در این رشته ورزشی فعالیت دارند.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري بازي هاي آسيايي رئيس فدراسيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، با حضور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش دانش آموزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای مجمع، انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و حسن علمداری با کسب۲۸ رای از مجموع ۲۸ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهیگلویه وبویراحمد انتخاب شد.

حسن علمداری رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، کالبد شکافی و آسیب شناسی هیات و رفع نواقص آن، فعال کردن کانون‌های ورزشی در استان، برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری در دوبخش آقایان و بانوان، توجه به بحث آموزش و استعدادیابی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران را از جمله مهمترین برنامه‌های کاری خود برشمرد.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227995 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود