Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی جهان نيوز: اگر تعلقات انسان اصلاح نشده باشد خطر جدا شدن از امام حسين(ع) وجود دارد؛ آن تعلقاتی كه عده‌ای را آورد تا مقابل امام حسين(ع) صف‌آرايی كردند و كم‌كم دستشان را به خون سيد الشهدا(ع) آغشتند! آنهايی كه به كربلا آمده بودند همه‌شان اين‌طوری نبود كه به قصد كشتن آمده باشند! خيلی‌هايشان می‌گفتند: مي‌رويم ان‌شاء‌الله صلح می‌شود و كار تمام می‌شود! ولی وقتی حضرت ايستاد، آنها هم ايستادگی كردند و كم‌كم كار به همان جايی رسيد كه می‌بينيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگر انسان رشته‌ تعلقاتش را اصلاح نكرده باشد، تعلقات انسان می‌تواند انسان را از سيدالشهدا(ع) جدا كند؛ می‌تواند برای انسان "عذر" درست كند و به حسب ظاهر هم عذر برای آدم، مقبول باشد ولی واقعاً اين عذر، انسان را از امام حسين(ع) جدا می‌كند.

عده‌ای نيامدند؛
عده‌ای دير آمدند و وقتی رسيدند كه كار تمام شده بود؛
عده‌ای دير فهميدند؛ توّابينی كه در كوفه خروج كردند، ‌چه وقت می‌توانند در صف اصحاب سيدالشهدا(ع) باشند ولو همه‌شان هم كشته شوند! ماندند و خون سيدالشهدا(ع) ريخته شد و حالا اين‌ها متوجه شدند كه عجب اشتباهی شده و حالا يك فكری كنيم! چه فايده‌ای دارد؟

آنهايی ارزشمندند كه «بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْنِ علیه‌السلام»؛ خون‌شان را پيشِ‌روی امام حسين(ع) دادند. آنهايی كه خونشان را پشت سر امام حسين(ع) می‌دهند خیلی ارزش ندارند! آنهايی كه سپر مي‌شوند ارزش دارند.

اين از مهم‌ترين نكات است که انسان اگر رشته‌ تعلقش را با دنيا قطع نكند، اگر حساب خودش را با دنيا صاف نكرده باشد، اگر برای مرگ آماده نشده باشد هيچ كمكی به ولیّ خدا نمی‌تواند بكند و هيچ كمكی به خودش نمی‌تواند بكند.

بخشی از بیانات حجت الاسلام محمدمهدی میرباقری

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)، ۶۸۸ خانوار روستا‌های بخش خضرآباد شهرستان اشکذر با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از آب شرب پایدار و سالم بهره مند می‌شوند.

او بر تحقق عدالت و پیشگیری مهاجرت از روستا‌ها تاکید کرد و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به اجرای حدود ۵۰ کیلومتر خط انتقال در این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در این مجتمع آبرسانی ۱۰ مخزن سرراهی و ذخیره آب با حجم ۲ هزار متر مکعب احداث شده است.

علمدار با بیان اینکه ۲۵ مجتمع آبرسانی روستایی در حال بهره‌برداری بوده و احداث ۱۰ مجتمع دیگر نیز در برنامه آتی شرکت آبفا قرار دارد، اظهار داشت: اقدامات تکمیلی فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) شامل شش ایستگاه پمپاژ و عملیات تکمیلی حفاظت فیزیکی و تله متری در صورت تامین اعتبار در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

او شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در روستا‌ها را مهم برشمرد و گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان از محل بودجه عمرانی و محرومیت زدایی برای اجرای این پروژه هزینه شده است و تکمیل آن نیازمند ۹۰ میلیارد تومان اعتبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • ساخت مستند فرمانده لوتی‌ها
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)
  • نورافشانی میدان امام حسین اصفهان در جشن موفقیت عملیات وعده صادق
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • روایتی از یک عکس ماندگار
  • چرا مردم کوفه بیعت خود را شکستند؟