Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ساعد رمضانعلی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:در سال «تولید داخلی،حمایت از کالای ایرانی» و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دغدغه‌ها و توصیه‌های معظم له، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پیرامون حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان ایرانی، پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی در آستانه بازگشایی مدارس با شعار " همکلاسی، امسال فقط کالای ایرانی" را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان در تکاپوی خرید لباس، کیف و لوازم‌التحریر برای فرزندانشان می‌باشند. برخی از خانواده‌ها قیمت، رنگ و جنس کالا برایشان مهم است اما برای برخی دیگر از خانواده‌ها علاوه بر این مؤلفه‌ها طرح کالا نیز برایشان اهمیت دارد.

رمضانعلی گفت:در همین راستا اعضا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانش آموزان ایران اسلامی به خرید کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی این پویش را تشکیل داده اند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان ضمن خرید لوازم التحریر ایرانی و سایر تولیدات داخلی با گرفتن عکس از اقلام خریداری شده و ارسال آن به دبیرخانه جنبش دانش آموزی در این پویش سراسری  شرکت خواهندکرد. دانش آموزان  عکس های خود را باسایر دانش آموزان به اشتراک می گذارند و دیگر دانش آموزان را به این مهم، ترغیب می کنند تا سهم هر چه بیشتری در تحقق اقتصاد مقاوتی داشته باشند.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند عکس های لوازم التحریر ایرانی و تولید داخلی خود را به آدرس Jonbesh.ayandehsazan@mailfa.org.jpg   ارسال نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران اسلامی حمایت از تولید خانواده دانش آموزان روابط عمومی و امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز امسال بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان بارگیری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز کرمی در خصوص جابجایی کالای اساسی از مبدا هرمزگان در نوروز امسال بیان داشت: عملیات تخلیه کالاها با استفاده از امکانات و ظرفیت ناوگان به سرعت انجام شد و طبق آخرین گزارش، از تخلیه کشتی‌ در بنادر استان (از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند پارسال تا ۶ فرورین امسال)، ۱۶ هزار و ۳۵۳ تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این کالاها شامل گندم، برنج و روغن بوده که به مقصد استان‌های تهران، فارس، مرکزی، اصفهان، یزد و مازندران ارسال شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: برای حمل این کالاها، ۷۰۴ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از استان انجام شده است.

کرمی ادامه داد: باتوجه به اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف در این ایام دستورکار قرار گرفت.

وی ابراز کرد: برقراری گشتهای کنترلی به منظور جلوگیری از فرار بار و افزایش ایمنی تردد از جمله اقدامات از ابتدای شروع طرح نوروزی در این مدت عنوان کرد.

کد خبر 6064247

دیگر خبرها

  • نوروز امسال بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان بارگیری شد
  • مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است