Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خودرو‌هایی که به عنوان سرویس مدارس استفاده می‌شود باید دارای معاینه فنی و رانندگانی باید ظاهری آراسته داشته باشند.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اعطا در خصوص مصوبات جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: ابهاماتی در خصوص لایحه نرخ سرویس مدارس وجود دارد که باید به این موضوع اشاره کنم که مسئولیت ارزشیابی، مدیریت و کنترل قرارداد‌ها بر عهده کارگروهی است که متشکل از نماینده وزارت آموزش و پرورش، نماینده وزیر کشور، نماینده اولیا و مربیان و همین‌طور شهرداری تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: شهرداری به عنوان دبیر کارگروه است و در این کارگروه در خصوص نرخ خرید خدمات مربوط به دانش‌آموزان مدارس تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران در خصوص اینکه چه مقدار از این نرخ به راننده پرداخت می‌شود، تصمیم‌گیری می‌کند که مشخص شد ۷۵ درصد از نرخ مصوب به راننده سرویس مدارس پرداخت می‌شود.

اعطا افزود: آنچه که در کارگروه ماده ۱۸ تصویب می‌شود این است که والدین بابت سرویس مدارس باید چه ارقامی را پرداخت کند.

وی گفت: کارگروه ماده ۱۸ باید جداول مربوط به نرخ سرویس مدارس را مشخص کند و این ارقامی است که از والدین دریافت می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در لایحه تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس یکی از مسائل بحث‌برانگیز در رابطه با مدارس کودکان استثنایی بود که کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران پیشنهاد ۵۰ درصد تخفیف را داده بود که آنچه امروز به تصویب رسید این بود که سرویس مدارس استثنایی کاملاً رایگان باشد

وی گفت: شهرداری تهران به لحاظ درآمدی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و در کنار ۳۰ میلیارد تومان کمک به آموزش و پرورش ۸.۵ میلیارد تومان نیز به این موضوع اختصاص یافته است که امیدواریم در اصلاحیه بودجه بتوانیم کسری این مورد را پوشش دهیم.

اعطا گفت: رایگان بودن سرویس مدارس فقط برای کودکان استثنایی نیست بلکه افراد کم توان جسمی و حرکتی نیز می‌توانند از این سرویس‌ها استفاده کنند که کودکان استثنایی شامل ۷ گروه می‌شوند که کودکان کم‌توان جسمی و حرکتی نیز جزو این گروه‌ها محسوب می‌شد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خودرو‌هایی که در سرویس مدارس حضور فعالیت می‌خواهند بکنند باید معاینه فنی داشته باشند و رانندگانی از لحاظ ظاهری باید آراسته باشند.

وی گفت: در خصوص سرویس مدارس دخترانه نیز سعی شده از خانم‌ها استفاده شود، ولی با توجه به اینکه ممکن است تعداد رانندگان خانم کم باشد الزامی در این خصوص وجود ندارد.

اعطا گفت: در جلسه امروز یک نام‌گذاری داشتیم با توجه به اینکه میدان مرحوم قیصر امین‌پور در منطقه ۲ تهران به دلیل حجم ترافیک برداشته شده بود در جلسه امروز مصوب شد بلوار شهرداری در منطقه ۲ به نام میدان قیصر امین‌پور نامگذاری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی اعطا شورای شهر تهران شهرداری تهران سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • قیصر امین‌پور نمی‌خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند