Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رضا رجب زاده در این نشست اظهار داشت: حمل و نقل دانش آموزان یکی از دغدغه های مهم است ، لذا باید با فراهم سازی شرایط مناسب فضای امن و آرامی را برای آنان فراهم کنیم.

وی افزود: صدور پروانه صلاحیت رانندگان سرویس مدارس در حوزه حریم شهری بر عهده شهرداری ها و در خارج حریم بر عهده بخشداری هاست و در حالتی که نیاز به تردد بین شهر و بخش وجود داشت، باید صلاحیت رانندگان توسط اداره کل راهداری نیز تایید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وجود وسایل نقلیه سالم نیز از دیگر موارد مهم است، بنابراین حداکثر سن برای پراید ۱۰ سال و برای دیگر وسایل نقلیه مانتد پژو و سمند ۱۲ سال باشد.

رجب زاده تصریح کرد: در طول سال باید آسیب شناسی های لازم انجام شود و در صورت نیاز موارد مهم را می توان در جلسات شورای همتای استان نیز مطرح کرد و تاکید می کنم برای کسری اعتبار حمل و نقل دانش آموزی برآورد هزینه ها باید مبتنی بر ارزیابی های کارشناسی و دقیق باشد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل خراسان شمالی دانش آموزان کارشناسی ناوگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود