Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، جواد نوروزی، فرماندارشهرستان اسفراین عصردرمراسم کلنگ زنی ساخت مجموعه فرهنگی چنر منظوره در روستای بزنج اظهار کرد:در کشور قبل انقلاب در حوزه روستایی هیچ کار خدماتی و زیر ساختی در جهت آبادانی انجام نشده بودولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود شرایط سخت تحریم با ایجاد نهادهای سازندگی ونهادهای عمرانی در همه شاخص ها کارنامه خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم ارائه گزارش مسئولان از فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی واقتصادی به مردم، گفت: باید عملکردها به مردم گزارش داده شود تا دستاوردهای انقلاب را بهتر بشناسند.
نوروزی با بیان اینکه در بسیاری از حوزه‌های عمرانی پس از انقلاب پیشرفت صددرصدی داشته ایم، افزود: در ابتدای دولت تدبیرو امید فقط ۴۴درصد این شهرستان از نفت و گاز برخوردار بودند ولی اکنون به پیشرفت ۹۹درصدی رسیده ایم.
وی ادامه داد: هم اکنون فقط یک روستا با جمعیت بالای بیست خانوارهنوزگازرسانی نشده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری این روستا نیز ازنفت و گاز بر خوردار شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی نیز دراین مراسم گفت: روستای بزنج سال گذشته در بین یک هزارو 300 روستا در جشنواره روستایی دوست دار کتاب جزء روستاهای برتر درطرح کتاب و کتابخوانی شده است.
فرخنده با بیان اینکه سال جاری برای خراسان‌شمالی سال تاریخی در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده است، افزود: طی سال جاری شش کتابخانه روستایی در این استان تکمیل و تجهیز شده است که از سوی نهاد کتابخانه های عمومی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود