Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت:در بودجه ۹۸ نیز باید از ظرفیت نمایندگان به بهترین شکل ممکن بهره بگیریم و سرنوشت بودجه برای استان هایی مانند کرمانشاه در همین مرحله اول و هنگام تدوین لایحه بودجه توسط دولت مشخص می شودکه  در این مرحله باید از حمایت و ظرفیت نمایندگان برای افزایش بودجه استان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هوشنگ بازوند امروز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که با حضور مجمع نمایندگان استان و با محوریت بودجه ۹۸ برگزار شد، اظهار داشت:شورای برنامه ریزی موتور محرکه توسعه استان است و حضور و همراهی مستمر نمایندگان مجلس، اهمیت دوچندانی به آن می بخشد و می توانیم با قدرت بیشتری برنامه توسعه استان را پیش ببریم.

وی افزود:مجمع نمایندگان استان در فرایند تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی اورامانات کار بسیار بزرگی انجام دادند که جای تقدیر بسیار دارد.


وی عنوان کرد:وضعیت ادارات استان در زمینه اعتبارات هزینه ای بسیار مناسب نیست و آن ها توان پرداخت هزینه آب، برق و گاز، اضافه کاری و حق ماموریت را ندارند و این وضعیت ادارات ما را زمینگیر کرده است و نمایندگان می توانند در حل این مشکل کمک کنند.

بازوند افزود:حل بسیاری از مشکلات نیازمند تفویض اختیار به مدیران استانی است ولی وزارت خانه ها تمایلی به واگذارکردن این اختیارات ندارند و مجلس باید برای اصلاح این وضعیت کمک کنداگر اختیارات استانی لازم برای تصمیم گیری پیرامون بازسازی مسکن مهرهای سرپل ذهاب و اسلام آباد وجود داشت تاکنون این موضوع به سرانجام رسیده بود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد:بانک ها تسهیلات حوزه مسکن را با تضمین های زنجیره ای به زلزله زدگان واگذار می کنند ولی متاسفانه در زمینه واگذاری تسهیلات اشتغال زایی برابر ضوابط عادی عمل می کنند که به دلیل مشکل بودن تامین تضمین ها، روند کار بسیار دشوار شده است.

وی افزود:واگذاری واحدهای راکد به بخش خصوصی که فرصت مناسب برای رونق اقتصادی کرمانشاه است و این طرح علاوه بر مصوبه مجلس، از پشتوانه مصوبه سران سه قوه و تایید رهبر معظم انقلاب نیز برخوردار است.

بازوند ابراز داشت: پروژه هایی که در این قالب به طرح به بخش۶ خصوصی واگذار می شوند تا ۱۰ سال از معافیت مالیاتی برخوردارند و کاربری آن ها طبق درخواست خریدار قابل تغییر است.

وی افزود:حوزه آبریز سیروان ۶۰۰ میلیون مترمکعب  در سال آب مازاد دارد و بر این اساس مدیریت ارشد استان به دنبال انتقال بخشی از این آب از مسیر پاوه، روانسر و کرمانشاه به منظور توسعه بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی و همچنین تامین آب شرب است و برای تصویب این طرح بسیار مهم نیازمند همراهی همه جانبه نمایندگان استان هستیم.

انتهای پیام/ز

واگذاری واحدهای راکد به بخش خصوصی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه محرم97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است

استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

محمدطیب صحرایی در حاشیه شورای اداری استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح نور در استان اظهار کرد: جامعه اسلامی ما به ویژه هم استانی‌های کرمانشاهی معروف به فضائل خوب انسانی و اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که در این ایام می‌بینیم، نشانه یک جامعه خوب و با نشاط است که این نشاط و شادابی خودش را نشان می‌دهد، بر همین اساس آنچه پیش رو داریم یک برنامه مطلوب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

صحرایی گفت: موردی که این ایام در حال مطرح شدن است، مطلب جدیدی نیست بلکه قسمتی از زندگی اخلاق محور ما بوده و در آینده نیز خواهد بود و بر همین اساس در حال مرور موضوعات هستیم تا برنامه‌ریزی انجام شود که چه کاری انجام دهیم تا خود و فرزندانمان در محیطی سالم‌تر و شاداب‌تر زندگی کنیم و موضوع جدیدی پیش نیامده است.

کد خبر 747661

دیگر خبرها

  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه