Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:46:18 GMT

اجتماع بزرگ بصیرت عاشورایی دیار علویان در آمل

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۳۱۴۴

اجتماع بزرگ بصیرت عاشورایی دیار علویان در آمل

اجتماع بزرگ بصیرت عاشورایی دیار علویان در سوگ شهادت سالار و سرور شهیدان و 72 تن از یاران با وفایش هم‌زمان با هفتمین روز از ماه محرم در آمل برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اجتماع بزرگ بصیرت عاشورایی دیار علویان به صورت متمرکز  در سوگ شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و 72 تن از یاران با وفایش هم‌زمان با هفتمین روز از ماه محرم در آمل برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم در میدان 17 شهریور در مرکز شهر آمل، با حضور دسته‌جات سینه زنی و هیات‌های مذهبی با ذکر مداحی و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان همراه بود.


در این اجتماع نواهای مشترک لبیک یا حسین، لبیک یا ابوالفضل(ع)، لبیک یا علی(ع) و لبیک یا زهرا(س) از مردم مومن و موحد آمل در هفتمین روز از ماه محرم رنگ و بوی معنوی به این شهر بخشیده بود.

 

این آیین معنوی با مرثیه خوانی مداحان اهل بیت در سوگ شهدای کربلا همراه بود و شور و حال خاصی به این مراسم بخشید.

با مرثیه خوانی مداحان اهل بیت در سوگ شهدای کربلا همراه بود و شور و حال خاصی به این مراسم بخشید.

 

  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر

حسن عسکری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج، گفت: اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار می شود.

 فرماندار سنندج افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملا مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • قحطی گل در دیار کویر
  • دیار مادستان دوباره بارانی می شود
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ