Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@06:15:30 GMT

افت ۷۳۴ واحدی شاخص بورس در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۳۲۰۲

افت ۷۳۴ واحدی شاخص بورس در بازار امروز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۷۳۴ واحد افت کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۳ میلیارد و ۶۱۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ ارزش ۹۵۳میلیارد تومان در ۲۰۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۷۳۴واحدی در ارتفاع ۱۵۷هزار و ۳۳۷واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی گروه مپنا، پتروشیمی مبین و پتروشیمی جم با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۸۰۱میلیون ورقه به‌ارزش ۶۳۴میلیارد تومان در ۸۶هزار نوبت، آیفکس ۲۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸۵۸واحد قرار گرفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی شاخص بورس قدس آنلاین معاملات بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار