Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت : برنامه های امسال هفته دفاع مقدس این شهرستان با رویکرد اعتلای بسیج و خدمت به محرومین جامعه اجرا می شود.

به گزارش ایرنا ، سرگرد پاسدار سعید تاجیک روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : اساس تشکیل بسیج بر پایه خدمت رسانی به جامعه به ویژه محرومان شکل گرفته است و تلاش می شود که این رویکرد با ادامه برنامه های جهادی تابستان ، در خدمت رسانی به محرومان با استفاده از نیروهای جهادی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به طرح ها و برنامه های سپاه ورامین در ایام تعطیلات تابستان افزود: در این ایام بسیجیان شهرستان ورامین در قالب17 گروه جهادی اقدام به نوسازی ، مرمت و ساخت اماکن مناطق مختلف شهری و روستایی کردند.
وی ادامه داد: این افراد طی 154 روز کاری و 2 هزار و 95 نفر روز خدمات شایسته ای را در ساخت و ساز خانه محرومین ، ساخت خانه عالم ، مرمت مدارس در قالب طرح هجرت 3 و ساخت سوله صالحین ارائه کردند.
تاجیک افزود: توزیع 890 پرس غذای گرم میان محرومین ، 850 قطعه گوشت ، 400 بسته لوازم التحریر ، 722 سبد کالای 3 میلیون ریالی و 70 میلیون ریال وعدیه مسکن از دیگر اقدامات بسیجیان در شهرستان ورامین است.
وی از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب ، ارائه مشاوره فرهنگی ، توزیع بسته های فرهنگی و برپایی ایستگاه های صلواتی فرهنگی به عنوان دیگر اقدامات بسیجیان در شهرستان ورامین یاد کرد.
فرمانده سپاه ورامین با اشاره به اجرای طرح جهادی ویزیت رایگان بسیجیان گفت : این طراح با استفاده از 15 گروه پزشک در مناطق محروم شهرستان اجرا شد که در آن یک هزار و 133 نفر به صورت رایگان ویزیت و درمان شدند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال جنگ تحمیلی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس صدها برنامه فرهنگی در حوزه های مقاومت و پایگاه بسیج خواهران و برادران برگزار می شود که از جمله می توان به برپایی 17 یادواره شهدا ، صبحگاه مشترک ، گردهمایی راویان دفاع مقدس شرق استان تهران و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم یاد کرد.
تاجیک همچنین از برگزاری رزمایش اقتدار بسیج ، برپایی 30 نمایشگاه عکس دفاع مقدس ، رونمایی از دو کتاب مرتبط با دفاع مقدس ، برگزاری شب خاطره و شب شعر ، دیدار با 200 خانواده شهید شهرستان ، برگزاری اردوهای زیارتی ، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی 40 ایستگاه صلواتی ، مرمت خانه 10 نفر از محرومین و برپایی نشست های بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی ، امید بخشی به جامعه و پیگیری مطالبات به حق مردم به عنوان دیگر برنامه های هفته دولت در ورامین یاد کرد.
31 شهریور تا ششم مهرماه هفته دفاع مقدس نام دارد.
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رئیس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاع مقدس بسيج ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد:  میز‌های خدمت این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور  مدیران کل  آموزش و پرورش  - نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای پردیس شهید رجایی (برادران) و پردیس علامه طباطبایی (خواهران) دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس