Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی،مراسم شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور رییس واحد، اعضای هیات رییسه، کارکنان و اساتید با شکوه خاصی برگزار شد.

این مراسم با برگزاری قرائت زیارت عاشورا و نوحه سرایی و مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت در مسجد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در جوار یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسکانیوز، همچنین با هماهنگی های انجام گرفته مسیر حرکت بسیاری از هیات های مذهبی شهر بیضا در روز تاسوعای حسینی به سمت دانشگاه خواهد بود که با حضور در محل یادمان شهدای گمنام، ضمن ادای احترام به عزاداری و ذکر مصیبت خواهند پرداخت.

261 / 167 تاسوعای حسنی عاشورای حسینی دانشگاه آزاد اسلامی بیضا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عاشورای حسینی دانشگاه آزاد اسلامی بیضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری در جلسه بررسی طرح‌های معماری یادمان شهدای حادثه زمین فوتبال چوار، ضمن گرامیداشت مقام شهدای زمین فوتبال چوار، عنوان کرد: این حادثه منحصربفرد نماد مظلومیت مردم ما در دوران دفاع مقدس است که باید برای نسل آینده روایتگری شود.

وی افزود: برای تکمیل ورزشگاه و این یادمان، ۲۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که انتظار می‌رود یادمانی در خور شأن و منزلت این شهدا اجرا شود.

گفتنی است در این جلسه سه طرح معماری توسط مشاور طراحی و ارائه شد که پس از بررسی، طرح مطلوب انتخاب شد.

کد خبر 6084964

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد