Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:38:17 GMT

مراسم تعزیه خوانی در حسینیه اعظم برغان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۳۵۳۵

مراسم تعزیه خوانی در حسینیه اعظم برغان

حسینیه اعظم برغان از بناهای تاریخی است که جزء میراث فرهنگی ایران است. بر سر در این حسینیه که در سال ۶٧ تجدید بنا گردیده تاریخی درج شده که طبق آن قدمت این بنا حدودا مربوط به ۵۶٠ سال پیش می باشد.

به گزارش مهر، هم اکنون نیز پس از گذشت بیش از ۵۰۰ سال در حسینیه اعظم برغان مراسم تعزیه خوانی همه ساله در دهه اول ماه محرم توسط اهالی متدین و عاشق اهل بیت (ع) برگزار می شود که استادان و پیشکسوتان شبیه خوانی در این حسینیه اجرای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: برغان حسینیه اعظم ماه محرم عزاداری تعزیه خوانی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت

 شادی نیا گفت: حادثه انحراف مینی بوس به مرکز ارتباطات اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتور بودند که برای تماشای دیدار این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان