Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از وين ؛ وزرای انرژی 28 کشورعضو اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در شهر لینز اتریش در تلاش برای اتخاذ تدابیری به منظور خروج از انرژی فسیلی و همچنین انرژی اتمی هستند.
" الیزابت کوستینگر" وزیر انرژی اتریش که ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را برعهده دارد، پیش از آغاز نشست وزرای انرژی اتحادیه اروپا گفت: دیروز نشستی با حضور کارشناسان و شرکت های مهم اروپا درباره موضوع هیدروژن برگزار شده بود؛ استفاده از هیدروژن بعنوان انرژی بحث مهم آینده و مهمترین محور دستور کار این نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:‌ هنگامی که خورشید نتابد، بادی نوزد و نیروگاه های آبی نتوانند به اندازه کافی نیازهای مردم را برطرف کنند؛ ما می توانیم انرژی تولید شده را بهتر و موثرتر ذخیره و دوباره از آن استفاده کنیم.
وزیر انرژی اتریش بر سرمایه گذاری در موسسات سیاسی، شرکت ها و کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بخش تکنولوژی هیدروژنی تاکید کرد.
همزمان با حضور وزرای انرژی اتحادیه اروپا در محل کنفرانس، سازمان های حفاظت از محیط زیست نیز از پنجره های یک هتل در شهر لینز با برگزاری این نشست مخالفت کردند و پلاکاردی با مضون "باید پول برای زغال سنگ، گاز و هسته ای متوقف شود" در دست داشتند.
یک روز پیش از گردهمایی اصلی وزرای انرژی اتحادیه اروپا و 250 کارشناس از اروپا نیز بدنبال جایگزین هایی برای زغال سنگ بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انرژي اتحاديه اروپا وزرا هيدروژن اتريش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟ | مذاکره وزرای نفت ایران و پاکستان
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه