Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:12:49 GMT

رسمی: مدیر اجرایی آرسنال به میلان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۳۵۸۰

رسمی: مدیر اجرایی آرسنال به میلان پیوست

ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آرسنال پس از 9 سال حضور در این تیم، سرانجام به میلان ایتالیا پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال سهام باشگاه میلان از مالکان چینی به شرکت آمریکایی الیوت، تغییرات گسترده در مدیریت باشگاه ایجاد شد و مدیران جدیدی مسند کار را به دست گرفتند.

 

 

 

 

با حضور این افراد در راس مدیریت باشگاه، ایوان گازیدیس به جمع گزینه ها برای مدیریت اجرایی میلان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چندین هفته مذاکره، در نهایت خبر حضور گازیدیس به میلان از سوی دو باشگاه به صورت رسمی اعلام شد.

 

گازیدیس که بالاترین مقام اجرایی در آرسنال را داشت، نقش اصلی را در کنار گذاشتن ونگر و روی کار آمدن امری ایفا کرد. با این حال او باشگاه را چهار ماه پس از این تصمیم جنجالی ترک خواهد کرد و باید دید که آرسنال با مدیریت جدید خود به کجا خواهد رسید.

 

البته فعلا قرار نیست که مدیر اجرایی جدیدی برای باشگاه معرفی شود زیرا اعضای هیئت مدیره، نیازی به نصب مدیر جدیدی در این پست نمی‌بینند.

آرسنال ایوان گازیدیس (مدیر اجرایی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.
حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.
وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • میلان - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی