Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@19:37:28 GMT

تغيير ساعت کار شعبه‌ قشم بانک پاسارگاد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۳۶۰۵

تغيير ساعت کار شعبه‌ قشم بانک پاسارگاد

خبرگزاري آريا - به اطلاع مشتريان گرامي مي‌رساند؛ ساعت کار شعبه قشم بانک پاسارگاد از روز ‌يکشنبه اول مهر 1397 تا پايان سال جاري تغيير کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بر اساس اعلام سازمان منطقه آزاد قشم مبني بر تغيير ساعت کار کليه بانک ها و موسسات مالي و اعتباري مستقر در جزيره قشم در نيمه دوم سال 1397، ساعت کار شعبه قشم از روز يکشنبه مورخ 1397/07/01 تا پايان سال جاري از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 15:30 و پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 13:00 مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم‌ميهنان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با مرکز اطلاع‌رساني و مشاوره بانک‌پاسارگاد به شماره تلفن 82890تماس بگيرند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد

طبق ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، سقف تراکنش خرید در هر روز برای اشخاص حقیقی افزایش پیدا کرده است.   بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. پیش از این محدودیت تراکنش خرید در هر روز ۱۰۰ میلیون تومان بود.   در متن ابلاغیه‎‌ای که بانک مرکزی در خصوص سقف تراکنش‌های روزانه مجاز برای خرید صادر کرده، آمده است:   حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.   بر اساس این ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.   علاوه‌براین، سقف مجموع تراکنش‌های بانکی یک شخص حقیقی با همه کارت‌های بانکی متعلق به او نیز ۲۰۰ میلیون تومان است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • دستمزد کارگران در سال جاری تغییر می کند؟
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • خبر جدید بانک مرکزی/ متقاضیان وام‌های بانکی بخوانند
  • تغییر محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا در روز جاری
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد
  • تأمین مالی ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی با استفاده از ابزارهای نوین