Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل مفرد بوشهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توزیع ۸۳ میلیون و ۴۴ هزار متر مکعب گاز به جایگاه های CNG استان اظهار کرد: این مقدار شامل ۴ درصد کل گاز مصرفی استان می باشد که جایگزین مصرف حدود ۹۹۷ میلیون لیتر بنزین شده است و بدیهی است این جایگزینی مزیت های اقتصادی و زیست محیطی بسیاری با خود به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۵۹ جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد ۱۵ جایگاه در سطح شهر قزوین  و ۴۴ جایگاه دیگر در سطح استان فعال هستند و با توجه به تعداد جایگاه های مذکور، استان قزوین جزء مناطقی محسوب می شود که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو ها ندارد و دسترسی به CNG به سهولت در آن امکانپذیر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: همچنان پتانسیل در استان برای احداث جایگاه CNG  وجود دارد و شرکت گاز امیدوار است در بخش هایی همچون CNG و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بتواند با حداکثر توان گاز را به متقاضیان تحویل دهد.

کد خبر 4406880

منبع: مهر

کلیدواژه: جایگاه سی ان جی شرکت گاز قزوین ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد مراسم عزاداری شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد احتکار سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران