Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:09:16 GMT

سقوط مرگبار نصاب آسانسور + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۳۶۴۰

سقوط مرگبار نصاب آسانسور + تصاویر

نصاب کابین آسانسور بر اثر سقوط به چاهک آسانسور جان باخت. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ اجتماعی تهران حوادث نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 16:46 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام سقوط یک نصاب آسانسور بر روی کابین آسانسور، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 10 و امداد و نجات 18 را به محل حادثه در خیابان گیشا، خیابان 35 اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیومرث مولایی؛ افسر آماده منطقه دو عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: به گفته شاهدان، نصاب کابین آسانسور (مرد سی و پنج ساله) در طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت در قسمت چاهک آسانسور در حال کار بود که ناگهان به طبقه همکف و بر روی کابین آسانسور سقوط کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، با قطع برق آسانسور، ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیات، مرد جوان را تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد وی در همان لحظات اولیه جان باخته است.

انتهای پیام/

R1370/P1010114/S2,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟