Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تمرینی تیم بسکتبال میامی هیت برای شرکت در فصل جدید مسابقات NBA کمتر از 2 هفته دیگر شروع می‌شود. این در حالی است که هنوز هیچکس نمی‌داند دواین وید در این فصل برای میامی هیت به میدان خواهد رفت یا بازنشستگی خود را اعلام می‌کند.

بعد از تابستانی مملو از حاشیه و حرف‌های ضد و نقیض پیرامون وضعیت دواین وید، او در مصاحبه‌ای با خبرنگاران اعلام کرد که هنوز در مورد برنامه‌های آینده اش به جمع بندی نهایی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وید در پاسخ به خبرنگارانی که از او در مورد آینده اش در باشگاه سوال پرسیدند، گفت:‌ای کاش جوابی برای این پرسشتان داشتم، اما متاسفانه اینگونه نیست. حداقل برای امروز و این لحظه جوابی ندارم.

وید ۳۶ ساله در حالی که در کنار اودنیس هاسلم بازیکن کهنه کار میامی قرار داشت این سخنان را ابراز کرد.

وید در ادامه در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره‌ی فاکتور‌های مد نظر او برای تمدید قراردادش سوال پرسید، گفت: موضوعات زیادی در این تصمیم دخیل هستند که من بار‌ها در موردشان صحبت کردم. پس شما می‌توانید مصاحبه‌های قبلی من را ببینید و به فاکتور‌های مد نظر من برسید.

وید اضافه کرد: من هنوز نمی‌دانم مدیران میامی چه نوع قراردادی را به من پیشنهاد میدهند و مبلغ مد نظر ان‌ها چه مقدار خواهد بود؟ شما می‌توانید با مدیر برنامه‌های من تماس بگیرید و از او در مورد پیشنهاد مالی باشگاه سوال کنید.

در این مورد به نظر نمی‌رسد که پول یکی از عوامل تصمیم گیری دواین وید باشد. در اواسط فصل گذشته، وید پیشنهاد سنگین مالی یک تیم چینی که خواهان به خدمت گرفتن وی بود را رد کرد.

با توجه به محدودیت‌های مالی این فصل میامی هیت، مدیران باشگاه تنها توان ارایه حداقل قرارداد یا نهایتا حد متوسط قرارداد به وید را دارند. با این حال که وید ترجیح می‌دهد حد متوسط قرارداد را دریافت کند، اما چند میلیون دلار کمتر نمی‌تواند مانعی برای بستن قرارداد بین او و باشگاه شود.

نه تنها طرفداران بلکه مدیران میامی هیت هم باید تا شروع مسابقات پیش فصل منتظر بمانند تا کاپیتان واسطوره باشگاه تصمیم نهایی خود را اعلام کند و مشخص شود که او یک فصل دیگر با میامی خواهد بود یا در نهایت بازنشستگی خود را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:تونی پارکر:می خواهم در اسپرز بازنشسته شوم دباغیان: بسیاری از بسکتبالیست‌ها اصول اولیه این ورزش را نمی‌دانند/ضعف اصلی بسکتبال مربیان پایه هستنند مصطفی هاشمی: بسکتبال با این شرایط به بیراهه می رود/ سر نخواستن من دعواست

انتهای پیام/

ماندن یا نماندن وید در میامی هیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، انتقادات از لوئیز انریکه و پاری سن ژرمن ادامه دارد. در این فصل بارها رسانه‌ها و افراد مختلف از نحوه بازی پاری سن ژرمن زیر نظر لوئیز انریکه انتقاد کرده‌اند و پس از شکست هفته گذشته در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا، این انتقادات به اوج رسیده است.

جدیدترین مورد صبری لاموشی است. او درباره عملکرد نسبتاً ضعیف امباپه زیر نظر انریکه گفت:«ما شخصیت، سبک بازی و جام‌های کسب‌شده توسط لوئیس انریکه را می‌دانیم و شما باید به آن احترام بگذارید، اما این واقعیت که او بهترین بازیکن خود را در قلب برنامه بازی خود قرار نداده، طبیعی نیست. شخصاً بهترین بازیکن تیم من مستقیماً در قلب بازی قرار می‌گیرد، زیرا باعث بهتر شدن بقیه می‌شود یا بازیکنان حریف را جذب خود می‌کند و این باعث می‌شود که فضا در جای دیگر آزاد شود.»

لاموشی که خود سابقه بازی برای تیم ملی فرانسه در بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ را دارد، در مورد تفاوت دیدگاه دیدیه دشان، سرمربی فرانسه با لوئیز انریکه گفت:«چیزی که من واقعاً متوجه شدم این است که دشان این کار را با تیم ملی انجام داده و نتایج دو جام جهانی گذشته خود گویای این موضوع است. مسئله حتی قرار دادن او در بهترین پست و وضعیت نیست، بلکه استفاده از او به گونه‌ای است که شرایط را برای حریفان سخت کند. بیایید چهارشنبه گذشته را مثال بزنیم. اگر انریکه کیلیان را وسط قرار می‌داد، می‌توانست وضعیت را برای کوبارسی و آرائوخو سخت‌تر کند و با سرعتش آنها را آزار دهد. با بازیکنان سریع اطرافش مانند بارکولا و دمبله، پاری سن ژرمن می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند.»

دیگر خبرها

  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ناپولی دورتر از همیشه به سهمیه اروپایی
  • ندا شهسواری از ادامه رقابت ها بازماند
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • مهمترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی