Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: بررسی نقشه های پیشیابی هواشناسی نشان می دهند در تاسوعای حسینی(روز چهارشنبه 28 شهریور) آسمان استان غالبا ابری و مه آلود، توام با هوای خنک و در برخی مناطق با وزش بادهای نسبتاً شدید و بارش پراکنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بارش باران در مناطق کوهستانی استان بویژه شهرستان های اطراف کوه سبلان و کوه های باغرو گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بیشینه دمای روز تاسوعا در شمال استان 25 درجه، در مناطق مرکزی 17 درجه و در مناطق جنوبی 19 درجه سلسیوس برآورد می شود.

دولتی مهر افزود: در صبح عاشورا، آسمان بیشتر مناطق استان ابری و مه آلود، و در مناطقی با بارش پراکنده احتمال می رود که از حوالی ظهر عاشورا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد.

وی بیان کرد: در بعدازظهر روز عاشورا آسمان استان اردبیل نیمه ابری تا ابری با هوای خنک انتظار می رود.

وی همچنین گفت: بیشینه دمای روز عاشورا در شمال استان 26 درجه، در مناطق مرکزی 16 درجه و در مناطق جنوبی 18 درجه سلسیوس برآورد می شود.

انتهای پیام/ح

وزش باد شدید و بارش پراکنده در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش‌های پراکنده در استان  به ویژه مناطق جنوب غرب ادامه داردوبرای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. 
 
مریم سلاجقه افزود::برای امروز و فردا کاهش محسوس دما در  استان و خطر سرمازدگی بیشتر در مناطق شمالی  به ویژه زرند و شهربابک پیش بینی شده و هواشناسی هشدار داده پایش باغها و حصار کشی شود. 
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته در لاله زارو سر بیژن بارش برف را داشته ایم و در لاله زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

سلاجقه گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

کارشناس هواشناسی استان کرمان  افزود: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی در هفته پیش رو از فعالیت سامانه بارشی جدید در  استان خبرداد.

 

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان