Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@22:45:24 GMT

تاسوعا و عاشواری بارانی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۳۹۸۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان مدیر کل اداره هواشناسی استان  امروز گفت : با ورود سامانه هوای  بارشی از غروب امروز بارش باران در گیلان آغاز می شود و تا آخر هفته کنونی ادامه دارد.
آقای دادرس افزود :  دمای هوای گیلان  هم در این مدت 5 تا 10 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه بارش باران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شدید تر است اضافه    کرد : از دیگر پدیده های جوی در این مدت وزش باد ، رعد و برق ، مه آلود بودن هواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل اداره هواشناسی از شهروندان خواست بدلیل بارش شدید باران و خطر بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها برای جلوگیری از حوادث احتمالی از  استقرار در کنار رودخانه ها خودداری کنند.  
آقای دادرس گفت : دریای خزر با ارتفاع موج  سانتی متر30 تا یک متر و 60 سانتی متر از عصر امروز تا پایان هفته برای فعالیت های دریانوردی و شنا نامناسب است. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: باران گیلان کاهش دما هواشناسی آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین،محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است،‌ گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است و انتظار داریم حداکثر دمای امروز هم به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • لرستان بارانی می‌شود
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود