Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@21:24:50 GMT

اوج وحشی‌گری نظامیان و شهر‌ک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۰۹۲

اوج وحشی‌گری نظامیان و شهر‌ک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی

‍‍‍‍‍‍

مسجدالاقصی امروز شاهد تشدید تجاوزات اشغالگران قدس و حملات بی‌رحمانه ‌آنها به نمازگزاران و نگهبانان و کارکنان اداره اوقاف بود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان صهیونیست امروز شماری از نمازگزاران و نگهبانان مسجدالاقصی را مورد ضرب و شتم قرار دادند، تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی به بهانه آنچه روز غفران یهودی می‌خوانند، تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان صهیونیست پس از آنکه شماری از نمازگزاران و مسئولان حفاظت از مسجدالاقصی را مورد ضرب و شتم قرار دادند، پنج نفر به نام‌های هیثم الحلوانی، رائد زغیر، سلمان أبو صبیح، غیث ناصر غیث و محمود مؤنس را بازداشت کردند.

فراس الدبس مسئول روابط عمومی و رسانه‌ای اوقاف اسلامی قدس هم گفت امروز بیش از 260 شهرک‌نشین صهیونیست در قالب گروه‌های بزرگ به مسجدالاقصی یورش برده و در سایه حمایت نظامیان صهیونیست به اقدامات تحریک آمیز دست زدند.

فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده، اوج وحشی‌گری نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را به تصویر می‌کشد.
انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,90,1115/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از شلیک موشک از لبنان به سمت مرگیلوت خبر دادند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز نظامی برکه ریشا با موشک هدف قرار داده است.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فرماندهی منطقه شمال اراضی اشغالی رزمایشی برگزار کرده است که طی آن به شکل ناگهانی اوضاع عادی به اضطراری تبدیل می شود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6079983

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به تجاوزات صهیونیست‌ها بود
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند