Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@14:58:04 GMT

اقدام بی سابقه انگلیس برای استخدام افسران محجبه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۱۴۹

اقدام بی سابقه انگلیس برای استخدام افسران محجبه

انگلیس در اقدامی لباس جدید رسمی را برای افسران زن مسلمان طراحی کرد تا با پوشش حجاب ماموریت خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بوابه، پلیس انگلیس فاش کرد که به افسران زن مسلمان در یورکشایر غربی اجازه داده می شود تا با پوشش حجاب و لباس گشاد ماموریت کاریشان را انجام دهند.

 

پلیس انگلیس لباس جدیدی را با رعایت ابعاد دینی برای زنان مسلمان طراحی کرده است، این نخستین لباس رسمی جدید در انگلیس برای زنان محجبه به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلیس یورکشایر غربی امیدوار است که با این لباس جدید، نیروهای بیشتری از زنان را استخدام کند.

 

«کونستابل انگلا ویلیامز» رئیس پلیس یورکشایر غربی گفت: در ماه گذشته، طراحی این لباس جدید را انجام دادیم تا زنان بتواند با پوشش حجاب ماموریت کاریشان را در آن واحد انجام دهند.

 

وی افزود: این طرح را یک افسر مسلمان پیشنهاد دارد و مدیر لباس پلیس با همکاری این افسر مدل جدید لباس را طراحی کرد.

 

این مسئله برای تشویق زنان محجبه برای پیوستن به پلیس است تا بدون مانه به ارتش و پلیس ملتحق شوند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم عزاداری امام حسین ع روزنامه های ورزشی دفاع مقدس عزاداری محرم عاشورا هفته دفاع مقدس اردبیل تعزیه خوانی محجبه مسلمان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا

مردی شیاد که با فریب نمایندگان شرکت‌های مختلف در شهرستان‌ها اقدام به کلاهبرداری و خرید سکه و طلا می‌کرد از سوی پلیس فتا البرز دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ «رسول جلیلیان» رئیس‌پلیس فتا استان البرز گفت: با مراجعه چند نفر مبنی بر کلاهبرداری از آنها در بررسی‌ها مشخص شد، متهم ابتدا با استفاده از سایت آگهی اینترنتی، فروشندگان سکه و طلا را شناسایی می‌کرده است سپس قربانیان بعدی خود را از طریق خیابان‌گردی و عکس‌برداری از تابلوی شرکت‌ها و مغازه‌هایی که روی تابلو آنها شماره تلفن ثبت بوده شناسایی کرده است. این کلاهبردار پس از تماس با نمایندگان آن شرکت‌ها در شهرستان‌ها، با چرب‌زبانی و دادن برخی اطلاعات، خود را به عنوان مدیر بالا دستی یا دست‌اندرکار، معرفی و عنوان داشته یکی از اقوامم به شهر شما سفر کرده اما دچار تصادف شده و الان در بیمارستان منتظر عمل جراحی است از آنجا که سقف انتقال من پر شده فقط شما را به‌عنوان نمایندگی در آن شهر داشتیم که می‌توانید به من کمک کنید. قربانیان نیز فریب خورده و مبالغی که متهم خواسته بود را به حساب اعلامی واریز می‌کرده‌اند اما پس از آن وی اقدام به بلاک‌کردن آنها کرده و بعد از آن با پول واریزی که در واقع به حساب فروشنده سکه و طلا رفته بود اقدام به خرید سکه و طلا می‌کرده است.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت‌گرفته، مخفیگاه و مسیرهای تردد متهم در کرج شناسایی و با هماهنگی انجام‌شده با مرجع قضایی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی تعداد ۲ دستگاه گوشی تلفن‌همراه، ارتکاب جرم (گوشی – سیم‌کارت‌های فعال) کشف و ضبط شد.

جلیلیان بیان کرد: تحقیقات لازم توسط کارشناسان این پلیس انجام شد که متهم در ابتدا به بزه ارتکابی خود اقرار و اعلام کرد که تعداد افرادی که با آنها تماس گرفته و موفق به کلاهبرداری از آنها شده ۱۰۰ نفر از سراسر کشور است.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران