Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:39:01 GMT

توضیحات قشم‌ایر در مورد خبر واگذاری این شرکت به همدان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۱۹۳

توضیحات قشم‌ایر در مورد خبر واگذاری این شرکت به همدان

در پی انتشار خبری مبنی بر تلاش به منظور خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم‌ایر برای همدان، روابط عمومی این شرکت با ارسال نمابری توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در این نمابر آمده است: درخصوص برگزاری جلسه‌ای با حضور تنی چند از مسوولین استان همدان با مدیریت شرکت هواپیمایی قشم، به اطلاع می‌رساند جلسه مذکور به منظور مذاکره و تبادل نظر در مورد برقراری احتمالی یک مسیر پروازی این شرکت به استان همدان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این‌که مباحث مربوط به خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم صرفا از طریق واحدهای ذیربط و جمعی اموال منصوب شده در وزارت نفت قابل بحث و مذاکره است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شرکت هواپیمایی قشم ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ عنوان امتیازهای اراضی نهضت ملی مسکن و یا طرح جوانی جمعیت قابل انتقال و یا فروش نیست و متقاضیان در این طرح ها به پیامک و یا تماس های که با آنها گرفته می شوند توجه کنند گفت: امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت هم مانند نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش و یاانتقال به افراد دیگر نیست.

وی بیان کرد: در طی چند وقت اخیر شاهد مراجعاتی از سوی مردم و متقاضیان هستیم که برخی از افراد و دلالان و سوداگران در قالب طرح حمایتی مسکن اقدام به شیادی و کلاهبرداری از این افراد کرده اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند.

جنتی یادآور شد:  متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و برحسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنها تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه کنند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!