Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@13:52:25 GMT

ليست رم براي ديدار با رئال اعلام شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۲۵۹

ليست رم براي ديدار با رئال اعلام شد+عکس

خبرگزاري آريا - باشگاه رم ليست بازيکنانش را براي ديدار با رئال در ليگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال رئال مادريد فردا(چهارشنبه) در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا مقابل آ.اس‌رم ايتاليا قرار مي‌گيرد.
در اين راستا باشگاه رم ليست بازيکنانش براي اين ديدار حساس را اعلام کرد که به شرح زير است: اولسن، ميرانته، کراسدورپ، جسوس، کلاروف، مارکانو، سانتون، فازيو، فلورنزي، مانولاس، کريستانته، پلگريني، دروسي، زانيولو، انزونزي، پروتي، ژکو، اذسچيک، چنگيز، کلايورت و الشعراوي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با هشدار زرد به منچستر رفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با هشدار زرد راهی منچستر شد. کهکشانی ها فردا چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر سیتی به میدان می روند و پس از تساوی 3-3 در بازی رفت در برنابئو، فردا باید حریف قدرتمند خود را شکست دهند تا به دور بعد بروند.

هشدار زرد رئال مادرید در مورد چهار بازیکن اصلی تیم آنچلوتی است: دنی کارواخال، جود بلینگام، ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس که با از دست دادن بازی بعدی رئال مادرید در این لیگ قهرمانان یک کارت فاصله دارند. بازی بعدی رئال می تواند در نیمه نهایی باشد یا اولین بازی فصل بعد رقابت ها. 

در بازی رفت بلینگام، کاماوینگا و وینیسیوس کارت نگرفتند تا سلامت به بازی برگشت برسند اما اورلین شوامنی که شرایط مشابهی داشت در دقیقه دوم زرد گرفت و بازی فردا را از دست داد. دنی کارواخال در برنابئو یک کارت زرد دریافت کرد تا دو کارته شود و با یک زرد دیگر بازی بعدی را از دست بدهد.

این در حالی است که در منچسترسیتی، روبن دیاس و آکانجی دو بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یا اولین بازی فصل بعد را از دست خواهند داد.

لازم به ذکر است که در نیمه نهایی تمام کارت های زرد پاک خواهند شد ولی اگر بازیکنان فوق امشب کارت بگیرند، بازی رفت را از دست خواهند داد.

دیگر خبرها

  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • ضربات آزاد تماشایی و خلاقانه در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم