Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@20:45:45 GMT

چرا نفر دوم کنکور سراسری می‌خواهد معلم شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۳۵۰

به گزارش ایسنا، عبدالله رئیسی، نفر دوم کنکور سراسری در رشته علوم انسانی، برخلاف دیگر نفرات برتر کنکور که برای ورود به دانشگاه‌های درجه یک کشور لحظه‌شماری می‌کنند، دانشگاه فرهنگیان زاهدان و رشته معلمی زبان عربی را برای تحصیل انتخاب کرد. بسیاری از کاربران فضای مجازی درباره دلیل تصمیم او گمانه زنی کردند اما او به خبرگزاری پانا گفته است: «من اهل روستای کله‌گان واقع در نقطه صفر مرزی که از نظر امکانات آموزشی وضعیت بسیار بدی دارد، هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه از نظر امکانات آموزشی و تعداد افراد باسواد وضعیت خوبی ندارد و من از مدت‌ها قبل تصمیم گرفتم که با انتخاب رشته معلمی به همشهریان و اهالی روستایی که در آن به دنیا آمده‌ام، کمک کنم.»

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد

ماموستا سراج الدین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تبریک روز معلم اظهار داشت: معلمی در دین مبین اسلام شغل مقدسی است و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود، معلمی شغل انبیا و پیشه پیامبران الهی است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، معلوم می‌شود که معلمی شغل بسیار بزرگی است و هر کسی لیاقت آن را ندارد و خداوند متعال نیز این شغل را نصیب کسانی می‌کند که لیاقت تعلیم و تربیت جامعه را داشته باشند.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: معلمی قداست و عظمت دارد و وظیفه بسیار بزرگی است که خدا بر دوش کسانی که خود مصلحت می‌دانند محول کرده و اشخاصی همچون آیت الله شهید مطهری، دکتر بهشتی و شهید مفتح و جزو معلمان بشری بوده و از سوی ذیگر نیز نخستین معلم بشری، خداوند متعال بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • معلّمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • معلمی که هوشیارانه دانش‌آموزانش را زیرنظر دارد