Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، در چنین شرایطی، بلاتکلیفی محصولات پیش‌فروشی که موعد تحویل آنها رسیده، سبب شده تا نمایندگی‌های رسمی بیش از پیش در بحران قرار بگیرند. با توجه به آمارهای منتشره ازسوی نمایندگی‌های رسمی، نزدیک به ۲۰ هزار خودروی پیش‌فروش شده ازسوی آنها، به‌دلیل ممنوعیت واردات بلاتکلیف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچه هست، در حال حاضر سانتافه با قیمتی برابر با ۵۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رود و توسان هم ۴۶۰ میلیون تومان قیمت دارد. سوناتای هیبرید و النترا هم به ترتیب ۴۵۰ و ۳۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند. در خانواده کیا هم سورنتو ۵۳۰ میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید اسپورتیج نیز باید ۴۸۰ میلیون تومان هزینه کرد. سراتو هم با قیمت ۳۲۰ ‌میلیون تومان عرضه و اپتیما هم ۴۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دو محصول برند تویوتا یعنی تویوتا راو۴ و کمری هیبرید نیز به ترتیب ۶۵۰ و ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.

دنیای اقتصاد

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محصولات پیش فروش کیا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان