Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی خدام الرضا اهواز گفت: از مسایلی که در مناطق محروم وجود دارد نفوذ فرهنگی است که گروه جهادی به خانواده‌های که پس از کار فرهنگی مایل به دریافت گیرنده دیجیتال بودند، ماهواره را گرفته و رایگان گیرنده تلویزیون را تحویل می‌دادند.

محمود صادقی ظهار داشت: گروه خدام‌الرضا از جوانان دانشجو، دانش آموز و طلبه تشکیل شده که در غرب و حاشیه اهواز فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این گروه بسته به توانایی و مهارت افراد، عرصه فعالیت مشخص کردیم و افرادی که مهارت فرهنگی دارند، در بخش فرهنگی و اگر کار عمرانی باشد از دانشجویان و طلبه علاقمند در این بخش استفاده می‌کنیم.

مسئول گروه جهادی خدام الرضا اهواز اظهار داشت: حدود 50 نفر جهادی فعال در گروه داریم که در قالب تیم‌های اختصاصی در بخش آموزشی، فرهنگی، دینی، عمرانی، ورزشی و پزشکی فعالیت می‌کنند.

وی بیان داشت: در عرصه فرهنگی برای جوانان حاشیه اهواز کلاس آموزشی و تقویتی برگزار و نیازهای تحصیلی آنان مانند نوشت افزار را تامین کردیم.

صادقی ادامه داد: دوره‌های تابستانه آموزشی و فرهنگی برای جوانان و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های تابستانی گروه بود. همچنین برای اثرگزاری بیشتر خانواده‌ها را نیز همراه و جلسات قران و احکام و دعا را به شکل خانگی برگزار کردیم.

مسئول گروه جهادی خدام الرضا اهواز گفت: با هماهنگی که با خیرین انجام دادیم بیش از 17 ماه است هر ماه مبلغ 3 میلیون تومان جمع آوری ، بسته ارزاق تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌کنیم.

وی افزود: در زمینه تهیه غذا و نذری در مناسبت‌های مختلف دینی غذای نذری پخت و بین 4 هزار خانواده مستمند توزیع شد.

این نیروی جهادی ادامه داد: برخی خانواده ها نیاز به تعمیر کولر و یخچال داشتند که بیش از 80 کولر و یخچال تعمیر و حدود 15 کولر نیز با کمک مردم خریداری شد.

صادقی با اشاره به اقدامات فرهنگی شاخص نیروهای جهادی برای خانواده‌های مستضعف اظهار داشت: عروس و دامادهای جوان که توانایی مالی برای ازدواج نداشتند با همکاری خیرین به مشهد مقدس برای ماه عسل فرستادیم.

وی افزود: در زمینه تهیه جهیزیه نیز با کمک خداوند توانستیم برای 4 زوج جوان جهیزیه تهیه کنیم.

مسئول گروه جهادی خدام الرضا اهواز به مسئله نفوذ فرهنگی دشمن بین خانواده‌های محروم اشاره و گفت: در برخی خانواده‌ها که کار جهادی می‌کردیم ماهواره و نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای را مشاهده می‌کردیم.

وی ادامه داد: برای همین منظور پس از چند جلسه کار فرهنگی و با رضایت خانوادهها ماهواره را تحویل و گیرنده دیجیتال تلویزیون به آنها اهدا کردیم./ تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم

حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمد رضا شفیعی قم گفت:در ایام عید سعید فطر و پس از یک ماه بندگی و روزه‌داری و نیز در پی عملیات پیروزمندانه‌ی "وعده صادق" که به تحقیر شدن گنبد به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی منجر شد، گروه جهادی و خیریه شهید شفیعی، پس از انجام قربانی، ده‌ها بسته گوشت گرم را بین جامعه هدف توزیع کرد.

وی افزود:در سال گذشته طی ۶ مرحله، توزیع بسته‌های گوشت گرم گوسفندی به میزان بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ گرمی بین نیازمندانِ آبرومند داشتیم و امسال نیز به یاری خداوند، همین مسیر را پیش خواهیم گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • ۶ کشوری که از فناوری فضایی برای توسعه دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند
  • رسانه صهیونیستی: هکر‌های ایرانی به سامانه رادار‌های اسرائیل نفوذ کردند
  • گلایه ساکنان منطقه ۷ تبریز از اختلال در گیرنده‌های تلویزیون