Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاپورته می‌گوید شانسی برای حضور او در تیم ملی اسپانیا وجود ندارد.

طرفداری - آیمریک لاپورته، مدافع فرانسوی منچسترسیتی از بازی با لیون می‌گوید.

لاپورته که ژانویه امسال از اتلتیک بیلبائو راهی منچسترسیتی شد، خیلی خودش را در ترکیب تیم جا انداخت و حالا پپ مشکلی با بازی دادن به او در بازی‌های بزرگ هم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش MEN، لاپورته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لیون گفت:

واضح است که از بازی برای تیمی چون سیتی آن هم در تورنمنتی چون لیگ قهرمانان اروپا بسیار خرسندم. برای هر بازیکنی بازی در این تورنمنت اتفاق فوق العاده‌ای است. از وضعیتم بسیار خشنودم اما نمی توانم در جا زده و غرق در غرور شوم. بازی در لیگ برتر اصلا آسان نیست. هیچ چیز در فوتبال آسان نیست اما رفتن از یک لیگ به لیگی دیگر به زمان نیاز دارید. باید تجربه کسب کنید و تجربه هم فقط با بازی کردن در میادین بزرگ حاصل می‌شود. بحث پروسه یادگیری است و هر چه شما تجربه بیشتری داشته باشید، بازیکن بهتری خواهید بود.

غیبت پپ در کنار زمین؟ معمولا مربی روی نیمکت می‌نشیند. اما ما می‌دانیم باید در زمین چه کنیم. پپ همه چیز را به ما گفته است. همچنین نکات زیادی را از سوی آرتتا دریافت خواهیم کرد. میکل هر روز با همه بازیکنان رابطه دارد و حرف می‌زند. به نظرم او مربی فوق العاده‌ای است. تیمی بزرگ و رقابت طلب هستیم و هستند افراد زیاد دیگری که به ما کمک خواهند کرد. لیون را کاملا آنالیز کرده‌ایم و نکات لازم به من گفته شده است. 

بهترین زمان برای مقابله با لیون؟ صد البته امیدوارم همین طور باشد! اگر بتوانیم از وضعیت نه چندان خوب حریف استفاده کنیم، چرا نکنیم؟ اما بیش از لیون به خودمان فکر می‌کنیم. زیاد به اینکه تیم حریف در فرم خوبی هست یا نه، فکر نمی‌کنیم. مثل همیشه به سختی تلاش و تمرین خواهیم کرد تا بازی را ببریم.

بازی برای اسپانیا؟ هیچ کدام از حرف‌هایی که از بازی کردن من برای اسپانیا زده شد، درست نبود و هیچ اتفاقی در این مورد نیفتاد. هیچ خبری هم نبود. فکر هم نمی‌کنم بتوانم برای اسپانیا بازی کنم. اگر بشود دوست دارم برای فرانسه بازی کنم. البته این بیشتر از من به تصمیم مربی بستگی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها