Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آرذبایجان غربی، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در دفتر کار خود میزبان معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور بود.

کیومرث داوودی معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور که بمنظور شرکت در آیین معارفه مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی به استان به سفر کرده است، در این دیدار گزارشی از سیاست ها و برنامه های دیوان محاسبات در کشور و استان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل و همکاری دیوان محاسبات با دستگاههای اجرایی استان گفت: دیوان محاسبات نقش پررنگی در اجرای صحیح قوانین و جلوگیری از تخلفات مالی دارد؛ ما نیز برای تحقق این اهداف در استان، هرگونه همکاری مورد نیاز را با دیوان محاسبات و نهادهای نظارتی انجام می دهیم.

رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، ایوب احمدی مدیرکل جدید دیوان محاسبات آذربایجان غربی و علیرضا اقتصاد مدیرکل پیشین دیوان محاسبات استان نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پنجمین جلسه گروه کاری زنجیره های ارزش راهبردی آذربایجان‌غربی با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی برای حضور استان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و با محوریت زنجیره های ارزش راهبردی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با بیان اینکه حوزه کشاورزی از معادلات استان قابل حذف نیست  و در حوزه صنعت نیز باید زنجیره هایی مورد مطالعه قرار گیرد گفت: نسبت به مطالعات حداقل ۳ زنجیره طیور، خودروی سنگین و درب‌های ضدسرقت در کنار ۲ زنجیره سیب و گیاهان دارویی اقدام شود تا آذربایجان غربی با این ۵ زنجیره در نمایشگاه حضور داشته باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه به ارائه چهارچوب محتوایی و شکلی نمایشگاه و غرفه استان ها که توسط وزارت کشور ابلاغ شده پرداخته و افزود: با توجه به تجربه سال گذشته و با عنایت به تخصصی بودن موضوع نمایشگاه، انتخاب یک دستگاه استانی به عنوان مسئول برای غرفه آذربایجان‌غربی در نمایشگاه الزامی است.

در این جلسه مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی به همراه بخش خصوصی، مسئولیت طراحی و غرفه آرایی غرفه آذربایجان غربی در نمایشگاه مذکور را بر عهده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز کشت بهاره در آذربایجان غربی
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان