Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:36:19 GMT

دوچرخه سواری همدان به دنبال احیای تور باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۶۲۱

دوچرخه سواری همدان به دنبال احیای تور باشد

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو قمری ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری همدان با اشاره به اجرای طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در استان های کشور، اظهار داشت: اجرای طرح های استعداد یابی از مهمترین برنامه های فدراسیون دوچرخه سواری است.

وی بابیان اینکه ورزش دوچرخه سواری از محبوب ترین ورزش ها در کشور به شمار می رود که مورد توجه خانواده ها است، عنوان کرد: توسعه دوچرخه سواری با توسعه ورزش‌های همگانی در این رشته ورزشی محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمری با بیان اینکه در راستای رویداد «همدان ۲۰۱۸» یک دوره مسابقه بین المللی دوچرخه سواری در استان همدان برگزار خواهد شد، افزود: مسئولان دوچرخه سواری همدان باید به دنبال احیای تور همدان باشند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به نتایج دوچرخه سواران کشورمان در بازیهای آسیایی گفت: در این رقابتها صاحب ۲ عنوان چهارمی، ۲ عنوان پنجمی، یک رده ششمی، ۲ رده هفتمی و یک عنوان هشتمی شدیم و در کل با بدشانسی نتوانستیم در این رقابتها صاحب مدال شویم.

وی بابیان اینکه در رشته کوهستان برای اولین نتایج بدی در بازیهای آسیایی نگرفتیم و علی رغم اینکه دو حادثه برای ورزشکاران پیش آمد در دانهیل حسین زنجانیان پنجم شد و اگر دوچرخه او پنچر می شد کسب مدال را در دانهیل قطعی بود، گفت: وی تنها چند ثانیه ای با کسب مدال فاصله داشت.

قمری ادامه داد: در کراس کانتری بانوان نقص فنی دوچرخه کار دست دوچرخه سوار ما داد و وی به دلیل پارگی زنجیر نتوانست صاحب مدال شود.

وی افزود: در بخش جاده نیز ۱۰ روز قبل از اعزام بهترین دوچرخه سوار ما سمیه یزدانی از ناحیه ترقوه دچار شکستگی شد تا نفر دوم را اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری افزود: در تایم تریل انفرادی نیز تایم هایی که در ایران می گرفتیم طوری بود که یزدانی با ۲ دقیقه فاصله از دهقانی جلو بود و اگر سمیه یزدانی به جاکارتا می آمد و شرایط خودش را داشت و کار خود را پیاده می کرد حداقل می توانست مدال برنز را داشته باشد.

قمری عنوان کرد: در بخش جاده مردان آروین معظمی گودرزی ۴ هفته قبل از اعزام زمین خورد و از ناحیه صورت و بینی دچار شکستگی شد و ۲۰ روز از تمرین به دور ماند و از شرایط آرمانی خود دور شد.

وی بابیان اینکه نباید فراموش کرد در این چند سال گذشته افتخارات زیادی در دوچرخه سواری کسب شده و اولین مدال بانوان در بخش کوهستان به دست آمد و در رنکینگ آسیایی کوهستان نتایج خوبی داشتیم، عنوان  کرد: سه ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ را پیش رو داریم و من مطمئن هستم دوچرخه سواری با کسب نتایج خوب می تواند اتفاقاتی که در این بازیها افتاد را جبران کند.

مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این مجمع انتخاباتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی پور رئیس سابق هیئت دوچرخه سواری استان همدان افزود: یکی از هیئت های ورزشی که از گذشته دارای ظرفیت های بی شماری در کشور و استان بوده هیئت دوچرخه سواری همدان است.

رسول منعم گفت: هیئت دوچرخه سواری در عرصه همگانی و قهرمانی فعالیت چشمگیری داشته و انتظار داریم در ترویج این ورزش در جامعه تلاش لازم صورت گیرد.

منعم افزود: همدان در بخش حرفه ای و قهرمانی نیز دارای سوابق ارزنده ای است که نشان از پتانسیل بالای ورزش دوچرخه سواری در استان دارد.

گفتنی است در این مجمع با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان از زحمات ۴ ساله علی ثقفی رئیس پیشین این هیئت و علی پارساجو سرپرست هیئت تجلیل شد و کیوان گردان با کسب ۱۱ رای از ۱۲ رای ماخوذه به مدت ۴ سال رئیس هیئت دوچرخه سواری همدان شد.

کد خبر 4405954

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان خسرو قمری فدراسیون دوچرخه سواری ورزش ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد شهرکرد گرگان مراسم عزاداری شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف خرم آباد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود