Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مررد پیک موتوری در خیابان لاله زار تهران پس از درگیری لفظی بطرز مشکوکی تسلیم مرگ شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 15:36 روز گذشته مأموران کلانتری 109 بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت از مرگ مرد پنجاه و دو ساله‌ای خبر دادند که در بیمارستان بهارلو جان باخته بود.

بررسیهای اولیه نشان داد متوفی پیش از مرگ، با فردی در محدوده خیابان لاله‌زار درگیری داشته است به این ترتیب محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و بازداشت متهم این پرونده را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران نیز متهم را بازداشت کرده و وی که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، با رد هرگونه دخالت در مرگ متوفی به بازپرس گفت: نگهبان هستم و در کوچه‌ای در خیابان لاله‌زار بر رفت‌وآمد موتورسیکلت و خودروها نظارت دارم، حدود ساعت 10 صبح روز گذشته کسبه مشغول عزاداری بودند که متوفی به داخل کوچه آمد، وی پیک موتورسوار بود و برای مغازه‌دارها بار جابه‌جا می‌کرد.

وی افزود: متوفی قصد داشت با موتورش به داخل کوچه برود اما به او گفتم به دلیل عزاداری و شلوغ بودن کوچه امکان رفتن به داخل کوچه وجود ندارد که وی داد و بیداد و با من جروبحث کرد، بعد به مغازه‌ای که قرار بود، بار را به آن ببرد رفتم و ماجرا را برای مغازه‌دار توضیح دادم که صاحب مغازه حق را به من داد اما از من خواست به دلیل سن بالاتر متوفی از وی عذرخواهی کنم که من نیز از او عذرخواهی کرد اما دقایقی بعد متوفی مجدداً داخل کوچه به من فحاشی کرد که در نهایت کسبه و مردم وی را سوار بر موتورسیکلتش کردند، او رفت و ماجرا پایان یافت.

متهم در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: پس از این اتفاق من نیز از محل خارج شدم و همسرم را به دکتر بردم اما حدود ساعت یک بعدازظهر دوستانم با من تماس گرفته و گفتند که مرد موتورسوار در بیمارستان فوت کرده که به محل کار بازگشتم و پلیس Police مرا بازداشت کرد، من هیچ درگیری فیزیکی با متوفی نداشتم حتی شنیدم وی بعد از این ماجرا به باربری شوش رفته و در آنجا نیز با دیگران جروبحث کرده است.

اظهارات شهود نیز حاکی از آن بود که درگیری فیزیکی بین متوفی و متهم به وقوع نپیوسته با این وجود محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر درباره این پرونده را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزییات شفا پیدا کردن مرد معروف در حرم امام رضا (ع) + تصویر

جزییات عملیات وحشتناک در عاشورا / 26 داعشی دستگیر شدند!

فوری / فیلم لحظه سرقت مسلحانه از طلافروشی در ارومیه + جزئیات

تجاوز پدر ایدزی به 2 دخترش + عکس

سر مردی را در آبادان بیخ تا بیخ بریدند!

روحانی مشهدی به قتل رسید! / قاتل تحت تعقیب + عکس

فیلم هولناک از سوختن 21 مسافر اتوبوس نطنز + جزئیات حادثه دیشب

21 مسافر اتوبوس شب گذشته در جاده نطنز زنده زنده سوختند + فیلم و اسامی قربانیان

فیلم لحظه پیدا شدن پیکر شهید «درستی» با پیراهن مشکی

حمید 16 ساله همکلاسی هایش را آلوده می کرد! / او از رقص شروع کرد!

اعتراف شوم خواننده زیرزمینی عروسی های تهران / زنان را به خلوت می برد و ... ! + عکس

پاتوق شوم جوانی که 3 خواهر بزرگتر از خود داشت!

تتلو به حبس و شلاق محکوم شد + حکم

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی قتل Murder پزشکی پلیس Police اخبار حوادث تهران مرموز مرد حوادث تهران پیک موتوری در خیابان اخبار تهران عکس فیلم دختر من مرد قتل تهران اتوبوس ازدواج بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو