Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید محمدی‌تبار ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از طرحها و پروژه های شهرستان کهگیلویه و چرام در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان و آبفای شهری باید به این موضوع ورود جدی کنند.

وی با اشاره به لزوم توسعه نیرو در  بخشداریهای دیشموک، چاروسا و بوستان تصریح کرد: این بخشداریها تنها با داشتن دو کارمند و یک بخشدار انجام وظیفه می‌کنند و این امر ضرورت ورود حوزه اداری و مالی استانداری به این موضوع و  رفع مشکلات را یادآور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تبار همچنین در بازدید از نقاط بحران زا در حوزه راهسازی در  این شهرستانها اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که اعتبارات بحران برای زخمهای جامعه هزینه شود و ریز اعتبارات حوزه مدیریت بحران از صفر تا صد کنترل و نظارت شود.

وی با بیان اینکه ما به شدت از انحراف و استهلاک این اعتبارات جلو گیری می کنیم، گفت: این بازدیدها به طور مستمر و به تاکید استاندار و معاون عمرانی استانداری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4406878

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد دهدشت مدیریت بحران ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد شهرکرد گرگان مراسم عزاداری شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف خرم آباد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست