Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@15:23:03 GMT

دستگیری سارق 4 تن برنج

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۸۱۰

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی از دستگیری سارقی که وانت نیسان را با ۴۰۰۰ کیلوگرم بار برنج ربوده بود، خبر داد. ناطقان: سرهنگ محمدقربان منصوری، دراین باره گفت: چندی پیش در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت وانت نیسانش با چهارتن برنج، تیمی از ماموران به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مالباخته خودروی نیسان خود را که حاوی چهار تن بار برنج بوده در کنار خیابان پارک کرده و برای انجام کاری به مغازه‌اش رفته است، گفت: زمانی که این فرد به محل بازگشته متوجه شده خودرو با بارش به سرقت رفته است.
رییس کلانتری ۱۱۶ مولوی با بیان اینکه مشخصات خودرو از مالباخته دریافت شد، گفت:  همچنین از شاهدان ماجرا مشخصات چهره سارق نیز به دست آمد که سرانجام با همکاری ماموران راهنمایی و رانندگی و گشتهای انتظامی مستقر در محدوده بازار و مولوی این خودرو در حال تردد در پل ری شناسایی شد.
منصوری با اشاره به صدور دستور توقف خودرو از سوی ماموران پلیس گفت: خودروی مذکور متوقف و راننده به جرم سرقت، دستگیر و به کلانتری منتقل شد. این فرد در بازجوییهای پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و برنجهای داخل آن اعتراف کرد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد و محموله چهار تن برنج نیز پس از صورتجلسه به مالکش بازپس داده شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: سارق برنج ، مالباخته ، وانت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سارق برنج مالباخته وانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه