Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@05:58:04 GMT

محرم را باید از نو شناخت

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۸۶۳

محرم را باید از نو شناخت

محرم بزرگترین گردهمایی حسینی است تا همه زیر بیرق امام حسین بسیج شویم برای تشکیل و تقویت یک نظام اسلامی یک نظام اهل بیتی. به گزارش جنوب نیوز؛ علی لاری زاده: محرم ماه سازندگی است ماه ساخته‌شدن با حسین و برای حسین است.

محرم ماه نهضت است ماه قیام و انقلابی که شدیداً این دل به آن نیاز دارد نیاز به زیر و رو شدن نیاز به انقلاب حسینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم به ما می‌آموزد باید برای دین خدا فداکاری کرد باید فدایی شد مثل حسین مثل بچه‌های حسین.

محرم ماه اجتماع بزرگ محبان اهل‌بیت است پس باید از هرگونه حرکت اختلاف‌برانگیز و تفرقه‌آمیز که به اجتماع مؤمنین ضربه می‌زند دوری کرد محرم ماه باهم بودن است ماه یکی شدن ماه وحدت.

محرم ماه حماسه و شجاعت است هر کس محرمی باشد دلهره‌ای از تهدید و خط‌ونشان کشیدن ابرقدرت‌های پوشالی ندارد چراکه حسین  به آموخت که خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

محرم ماه مبارزه است ماه جنگیدن با پلیدی‌ها و پلشتی‌ها. محرم فریاد مبارزه با منکر را سر می‌دهد از بزرگ‌ترین منکرات که حکومت  طاغوتیان روی زمین است تا منکرات اخلاقی و اجتماعی.

محرم ماه تقویت سپاهیان عقل در برابر تروریست‌های جهل و نادانی است محرم ماه تقویت ارتش عدل در برابر گروهک‌های ظلم است ماه تقویت حکومت اسلامی در برابر حکومت‌های شیطانی.

محرم اجتماع بزرگ مظلومین تاریخ است تا برای گرفتن بزرگ‌ترین انتقام عالم آمده شویم انتقام خون حسین و بچه‌های حسین.

محرم ماه شنیدن حق است. ماه گوش دادن به حقیقت. ماه دیدن حقانیت. ماه گریه بر مظلومیت حق. ماه بغض بر ستم‌هایی که بر حق و حقیقت رفته است.

محرم بزرگ‌ترین گردهمایی حسینی است تا همه زیر بیرق امام حسین بسیج شویم برای تشکیل و تقویت یک نظام اسلامی یک نظام اهل‌بیتی./ فارس


منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال محروم شد

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • تقویت دیپلماسی اقتصادی مازندران با کشور‌های همسایه
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!