Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@01:16:48 GMT

سرقت مسلحانه از طلا فروشی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۴۹۰۴

سرقت مسلحانه از طلا فروشی در ارومیه

 رویداد۲۴سرهنگ اکبری در خصوص وقوع سرقت مسلحانه در یکی از طلافروشی‌های شهر ارومیه گفت: درپی تماس شهروندان با فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از طلا فروشی در یکی از شهرک‌های ارومیه، سریعا مامورین به همراه کارگاهان ویژه کشف جرم به محل حادثه اعزام و به بررسی کم و کیف موضوع پرداختند.
وی در ادامه گفت: در این حادثه متاسفانه صاحب طلافروشی زخمی و سریعا به نزدیکترین مرکز پزشکی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ اکبری تصریح کرد: دستورات ویژه جهت تعقیب و دستگیری مجرمین، صادر و اطلاعات تکمیلی پس از تکمیل پرونده متعاقباً در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سرهنگ اکبری سرقت مسلحانه مجرم طلافروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق

مدیر امور بین‌الملل وزارت نیرو از هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیارد دلاری سالانه از صادرات خدمات مهندسی آب و برق در ۴ یا ۵ سال آینده خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  مجتبی اکبری، مدیر امور بین‌الملل وزارت نیرو در نشست خبری افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا اظهار داشت: دوماه پیش به عنوان وزیر محترم امورخارجه به سریلانکا سفر کرده بودیم که مسئولان این کشور اذعان داشتند یک پروژه بسیار مهم در کشور سریلانکا به موقع و با هزینه برآورد شده توسط این کشور بدست متخصصان ایرانی اجرا شده است و بسیار اعلام رضایت داشتند.
اکبری رقم تأمین مالی این پروژه توسط سریلانکا را 500 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: متخصصان ایرانی با صدور و انتقال دانش و خدمات فنی و مهندسی به کشور سریلانکا، امکان آغاز فعالیت شرکت‌های سریلانکایی در امور مهندسی صنعت آب و برق را فراهم کردند که این مسئله مورد تقدیر رئیس جمهوری سریلانکا قرار گرفت.
وی افزود: این پروژه بزرگ مهندسی ظرف روزهای آینده توسط مسئولان ایرانی و سریلانکایی به بهره برداری خواهد رسید.
اکبری بحث بازارسازی برای شرکت‌های ایرانی را در دولت سیزدهم یک رویکرد جدی دانست و گفت: بحث توسعه دیپلماسی به‌خصوص با کشورهای همسایه در صدور خدمات فنی و مهندسی آب با جدیت در حال پیگیری است و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا 4 یا 5 سال آینده بتوانیم سالانه بیش از 5 میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشیم.
وی ادامه داد: در کشورهای عراق، الجزایر، قطر، تاجیکستان، اسلوونی و حوزه آفریقا در حال بررسی و مذاکره اجرای پروژه های جدید آب و برق توسط متخصصان ایرانی هستیم.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق
  • اهدای مدال برای رهایی