Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهر اَرَد شهرستان گراش به مناسبت رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول ­الله (ص) برگزار شده است و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهر ارد گراش به مدت 6 روز میزبان انواع کالاهای بومی، هنرها و دست ­ساخته­‌های بانوان شهر اردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار بخش اقتصادی این نمایشگاه، مجموعه‌­ عکس‌­هایی به نمایش گذاشته شده است که یادآور فعالیت­‌های جهادی چندین ساله بانوان بسیجی این شهر در مناطق محروم است.

علیرضا دهقانی­‌فر مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش استقبال از این نمایشگاه را عالی توصیف و حمایت از کالاهای ایرانی به عنوان هدف  این نمایشگاه اعلام کرد. 

به گفته وی ارائه لوزم ­التحریر ایرانی با مناسب‌­ترین قیمت در این نمایشگاه فرصتی مناسب را برای دانش‌­آموزان و خانواده­‌ها فراهم کرده است تا با بازدید و خرید مجموعه‌­ای از نوشت‌افزارهای ایرانی  گامی در جهت اقتصاد مقاومتی بردارند.

به گفته دهقانی‌فر غرفه‌­های پخت و عرضه مستقیم انواع نان و حلواهای محلی شهر ارد، کیک و شیرینی­‌ها و ترشی و غذاهای سنتی دست­پخت بانوان این شهر بخشی دیگر از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است که هر روزه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می­‌کند. 

به گفته وی ارائه انواع صنایع دستی و هنری بانوان شهر ارد مانند کالاهای تزئینی، منبت­‌کاری عروسک­‌های دست­بافت و ساخت آثار هنری و کاربردی با دورریزها از بخش‌­های دیدنی این نمایشگاه است که بازدیدکنندگان زیادی را به شهرک اسلام‌­آباد شهر ارد می­‌کشاند تا عرضه‌­کنندگان این محصولات مکانی برای فروش هنر دست خود داشته باشند.

این نمایشگاه که به مناسبت رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله توسط حوزه خواهران در شهر ارد برگزار شده است، با ایام محرم و هفته امر به معروف مصادف شده است و غرفه­‌های امر به معروف و نهی از منکر و غرفه عاشورایی نمودهایی از رنگ و بوی محرمی این نمایشگاه است. دهقانی‌فر گفت: ارائه مستقیم محصولات فرهنگی در ارتباط با محرم مورد استقبال عزاداران حسینی واقع شده است.

این نمایشگاه از 25 شهریور آغاز به کار کرده است و تا 31 شهریور نیز ادامه دارد. مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهر ارد با هفت غرفه متنوع در کنار ارائه محصولات و خدمات فرهنگی، در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می‌­دارد.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سرلشکر باقری: عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد

فیلم| سرلشکر باقری: عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • شهرک سینمایی نور
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • فیلم| سرلشکر باقری: عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد
  • روند مثبت تعامل دولت و قوه قضائیه در یزد