Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در سالروز تاسیس شرکت ملی نفتکش ایران آقای پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با همراهی آقایان مبرقعی عضو هیات مدیره، رحمتی مدیرکل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل و زمانی رئیس اداره کل بیمه های کشتی با حضور در ساختمان مرکزی شرکت ملی نفتکش با کاپیتان سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه آقای پورکیانی ضمن تسلیت ایام محرم، سالروز تاسیس شرکت ملی نفتکش را گرامی داشت و ضمن بیان توانمندیها و خدمات ارائه شده شرکت بیمه ایران در صنایع دریایی، هوایی، نفت و گاز ، تصریح کرد در شرایط کنونی تحریم های امریکا علیه صنعت نفت و کشتیهای نفتکش، صنعت بیمه کشور، توانایی و آمادگی ارائه کلیه پوشش های بیمه ای مورد نیاز شرکت ملی نفتکش را خواهد داشت.
 
کاپیتان سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش؛ هم با تشکر از حضور مدیرعامل بیمه ایران در  این شرکت، به توانمندی شرکت سهامی بیمه ایران در بخش های مختلف صنایع استراتژیک کشور اذعان و ضرورت هماهنگی و همکاری همه جانبه با صنعت بیمه را خاطرنشان کرد.
 
شایان ذکر است بیمه ایران امسال طی تفاهم نامه کنسرسیومی در پوشش بیمه ای مجموعه کشتی های شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی سهیم می باشد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیرعامل بیمه ایران شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به علی خطیر کنایه زد.

طرفداری | مدیرعامل استقلال هدف عضو هیات مدیره پرسپولیس قرار گرفت.

روز گذشته امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس برای چهارمین بازی متوالی موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا یک آمار جذاب را ثبت کرده باشد.

عملکرد درخشان رفیعی و مقایسه او با محمدرضا خالدآبادی که استقلال را به پرسپولیس ترجیح داد از سوژ‌ه‌های روز است.

پیمان حدادی عضو هیات مدیره پرسپولیس با انتشار یک استوری اینستاگرامی به علی خطیر مدیرعامل استقلال کنایه زد و نوشت این مدیر به جای سرمایه‌گذاری روی آکادمی، دنبال خرج کردن است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد