Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید خانه‌ای کنار مسجد توسط عنایت بخشی؛ بازیگر سینما و تلویزیون و نقش کانون‌های مساجد در حفاظت از فرهنگ بومی روستا، از مهم‌ترین اخبار حوزه مسجد در روز ۲۷ شهریورماه ۹۷ است.

خبرگزاری شبستان: در ادامه، تعدادی از اخبار برخی رسانه‌های کشور در حوزه مسجد، که امروز (27 شهریورماه) منتشر شده است، می‌آید:

 

افکارنیوز نوشت:

 عنایت بخشی:

عشق به اهل بیت (ع) باعث شد خانه‌ام را کنار مسجد بخرم

بازیگر سریال "ولایت عشق" گفت: من از همان جوانی هم با شور و عشق به امامان بزرگوار بزرگ شده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل منزلم را در کنار مسجد خریدم تا علاوه بر اینکه بتوانم برای اقامه نماز به آنجا بروم در چنین شب‌هایی به راحتی برای عزاداری در مسجد حضور پیدا کنم. عشق به اهل بیت (ع) باعث شد خانه‌ام را کنار مسجد بخرم.

 

جمکران نوشت:

نماز ظهر عاشورا در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود

عزاداران حسینی لرستان پس از برپایی آیین های عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) با حضور در مصلاهای شهرهای استان نماز ظهر عاشورا را اقامه می کنند.

 

کانون های مساجد در حفاظت از فرهنگ بومی روستا نقش موثر دارند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: همسو نمودن اهداف و برنامه های این کانون ها با پتانسیل روستایی، تعیین فعالیت های فرهنگی متناسب با ساختار روستا و تهیه الگوهای آموزشی نو آورانه در بعد فرهنگی و اجتماعی از جمله ظرفیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بهبود وضعیت روستاها است.

 

آینده روشن نوشت:

مساجد و اجتماعات اسلامی آمریکا به سیل زدگان طوفان فلورانس اسکان می دهند

شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» از جامعه اسلامی و مسئولین مساجد در ایالات متحده خواست با آژانس های امداد فوری محلی تماس گرفته و از هر حمایتی از جمله اسکان سیل زدگان دریغ نکنند.

 

خبرگزاری تقریب نوشت:

تدابیر امنیتی در «مسجد امام حسین» قاهره در ایام تاسوعا و عاشورا

به مناسبت ایام عاشورا، در مسجد «امام حسین» در منطقه «جمالیه» قاهره تدابیر امنیتی اتخاذ می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم شیرخوارگان حسینی شیرخوارگان تعزیه خوانی عزاداری امام حسین ع عزاداری محرم شهید گمنام روزنامه عاشورا عنایت بخشی کانون های فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان