Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:26:33 GMT

1200 جفت کفش به دانش آموزان نیازمند قزوینی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۱۳۹

1200 جفت کفش به دانش آموزان نیازمند قزوینی اهدا شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: 1200 جفت کفش رایگان با پیگیری معاونت مشارکت های مردمی این دستگاه به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی روز سه شنبه افزود: اعتبار مربوط به کفش های اهدا شده که از سوی خیران تهیه و تامین شده است، 720 میلیون ریال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: اهدای این کفش ها به دانش آموزان نیازمند در راستای اجرای طرح لبخند مهر انجام شده است.
وی با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی، اظهار داشت: ارتقای مشارکت های مردمی و شرکت خیران در چنین طرح هایی موجب محرومیت زدایی در جامعه می شود.
وارثی اظهار داشت: امیدواریم با تقویت مشارکت های مردمی در حوزه بهزیستی خدمت رسان بهتری برای جامعه هدف خود و نیازمندان باشیم.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رفاه بهزيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که بدنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتور‌های واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، ساعت ۲/۳۰ روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه