Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد در جلسه شورای اداری این شهرستان از تجمع 20هرار نفری بسیجان در 12مهر ماه و رژه نیروهای مسلح و بسیجان در 31شهرویر در شهر یاسوج خبر داد.
شاهرخ کناری با بیان اینکه درحال آماده کردن همه ی تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم هستیم افزود: همه دستگاه ها را موظف کردیم که همه امکانات لازم را برای برگزاری این مراسم همکاری کامل را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:پلیس راهور موظف شد برای بازگشایی گره ترافیکی برای روز اول مهر ماه وهفته دفاع مقدس همکاری لازم را انجام دهد.
کناری با اشاره به اینکه در مراسم تجمع 20هزار نفری قرار است از ایثارگران ادارات تجلیل شود افزود: این مراسم 12مهر ماه در دهکده دفاع مقدس در پارک ساحلی یاسوج برگزار می شود.
شهرداریاسوج در این نشست از خط کشی معابر و تامین سرویس مدارس و دانشگاها برای اول مهر ماه و بازگشایی مدارس خبر داد وگفت:با توجه به شروع سال تحصیلی و افزایش ترافیک در شهر یاسوج ناوگان عمومی در سطح شهر راه اندازی شد تا با ارایه خدمات بهتر و جابه جایی بهتر از مشکلات ترافیکی کاسته شود.
نستهن مقدم با اشاره به راه اندازی موکب الحسین(ع) در میدان امام حسین (ع)افزود: پاک سازی و سیاه پوش کردن شهر با پرچم های سیاه و آماده کردن شهر برای روز های تاسوعا و عاشورای حسینی از جمله برنامه های شهرداری است.
وی اضافه کرد:برای تاسوعا و عاشورای حسینی ناوگان عمومی رایگان در چهار منطقه ی شهر برای کاهش گره ترافیکی برای جابه جایی مردم در نظر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرماندار بویراحمد شورای اداری بویراحمد یاسوج شهردار یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

دریافت 128 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) با حضور گسترده مردم متدین پلدشت در مسجد جامع و خیابان امام خمینی (ره) پلدشت برگزار شد.

کد خبر 6096474

دیگر خبرها

  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد