Web Analytics Made Easy - Statcounter

دودمه مشهور «ای اهل حرم میر علمدار نیامد» یکی از نواهای قدمی عزاداری محرم است که همزمان با شب تاسوعا در تمامی هیات‌ها و حسینه‌ها شنیده میشود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دودمه مشهور «ای اهل حرم میر علمدار نیامد» یکی از نواهای قدمی عزاداری محرم است که همزمان با شب تاسوعا در تمامی هیات‌ها و حسینه‌ها شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانلود

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک شاگردان نویدکیا در کامبک

به گزارش "ورزش‌سه"، حالا اهالی و علاقه‌مندان به فوتبال احتمالا بیشتر تعجب می‌کنند که چرا محرم نویدکیا پس از پایان کارش با سپاهان به مدت یک سال و نیم از دنیای توپ گرد دور بود. شماره 4 خوش فکر سابق تیم فوتبال سپاهان که افتخارات زیادی را با این تیم کسب کرد، حالا بازگشته و یک‌بار دیگر در حال خودنمایی با ذهن زیبای خود است.

بررسی مس رفسنجان پس از حضور محرم نویدکیا به عنوان سرمربی نکات قابل توجهی در دل دارد، اما یکی از این نکات بی‌شک تلاش بازیکنان مس برای نباختن است و آنها موفق شده‌اند در سه مسابقه قبلی خود پس از دریافت گل به بازی برگردند و از شکست فرار کنند.

نارنجی پوشان رفسنجانی پس از نمایش تحسین‌برانگیز مقابل استقلال و کنار زدن این تیم از جام حذفی به مصاف تراکتور رفتند و در حالی که گل اول را خورده بودند، در پایان با تساوی یک بر یک از زمین مسابقه خارج شدند.

دیدار بعدی شاگردان نویدکیا مقابل آلومینیوم در اراک بود که آنها گل اول را مقابل این تیم در اراک دریافت کردند، اما در پایان با 3 گل موفق به شکست میزبان خود شدند.

درنهایت آخرین بازی مس رفسنجان در سال جدید مقابل ذوب آهن برگزار شد. آنها در خانه با دو گل از شاگردان ربیعی عقب افتادند، اما وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، شاگردان محرم نویدکیا با دو گل علی محمدی و محبی موفق به جبران نتیجه و رقم زدن تساوی در بازی شده بودند.

بی‌شک یکی از جذابیت‌های لیگ بیست و سوم بازگشت محرم نویدکیا به لیگ برتر به شمار می‌رود و این مربی با وجود دغدغه‌های مالی زیاد توانسته نتایج خوبی در رفسنجان کسب کند و رقم زدن سه بازگشت در سه بازی پیاپی نشان از انسجام این تیم در دوران سرمربی جدید با وجود تمام موانع مالی دارد. مس همچنان با محرم نویدکیا نمی‌بازد و آمار صعودی نارنجی پوشان باید دید تا کجا امتداد می‌یابد.

دیگر خبرها

  • فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • مس رفسنجان ناگهان با نویدکیا دگرگون شد
  • مس می‌توانست مدعی قهرمانی در لیگ باشد!
  • استان یزد، پیشرو در زمینه اجرای برنامه ایمنی آب
  • هت‌تریک شاگردان نویدکیا در کامبک
  • استان یزد پیشرو در زمینه اجرای برنامه ایمنی آب
  • شاگردان محرم آماده برای تقابل با ذوب آهن
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • هواداران مس به قلب محرم رفتند! (عکس)