Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:56:13 GMT

برپایی بیمارستان صحرایی در مهریز پیش بینی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۲۷۵

برپایی بیمارستان صحرایی در مهریز پیش بینی شد

ید - ایرنا - رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: پنجمین بیمارستان صحرایی و فوق تحصصی شهدای این جامعه از سوم مهرماه 1397 به مدت سه روز در دهستان خورمیزات در هفته دفاع مقدس در شهرستان مهریز برپا می شود.

دکتر جواد قادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این بیمارستان مجهز به 50 چادر، چهار کانکس یونیت دندان پزشکی، اتاق عمل چادر اتاق بستری خواهران و براداران و چادر‌های ویژه فعالیت های فرهنگی و آموزشی و همچنین طب کار رایگان و داروخانه با دارو‌های ایرانی در درسترس افراد برای درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 26 پزشک و 2 نفر طب سنتی اعم از کادر بهداشتی و درمانی و تعدادی از سایر شهرستان ها با حضور در بیمارستان از ساعت هشت صبح تا 13 به مردم خدمات می دهند.
این مسئول ، ارزیابی امکانات مهریز در هنگام جنگ یا وقوع زلزله و حوادث پیش بینی نشده که ناخواسته به وجود می‌آید و ارائه خدمات جهادی رایگان به عموم مردم و روستاهای تابعه را از جمله اهداف راه اندازی بیمارستان صحرایی ذکر کرد.
قادری برنامه‌های جانبی بیمارستان را شامل مراسم‌های مذهبی پیاده روی مبدا و مقصد بیمارستان صحرایی با شروع دعای ندبه ، برپایی نمایشگاه دستاور‌های مردم روستای خورمیز و ارائه سه خدمت در سطح سلامت، درمان و توانبخشی برشمرد.
همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: راه اندازی بیمارستان صحرایی برای اولین بار در میان شهرستان های استان در این شهرستان برپا می شود.
دکتر سید مهدی حسینی افزود: تمام مقدمات برپایی بیمارستان در شهرستان انجام شده و خدمات رایگان در بخش های مختلف ارائه می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمارستان صحرايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحدهای صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.

وی به اهمیت حفظ زمین پاک و نقش مردم و مسئولان در تحقق آن در شهرستان اشاره کرد و گفت: همه باید خود را در حفظ زمین پاک بیش از گذشته مسئول بدانند.

زارع افزود: یکی از مهمترین مأموریت‌های این اداره در کنار تلاش و همراهی ادارات، کار فرهنگی و آموزشی برای فرهنگ سازی حفظ محیط از آلودگی‌ها است.

وی گفت: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.

کد خبر 6088495

دیگر خبرها

  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی